25. Tammikuuta Maanantai
Päiväkirja ryttyinen, kanna tuska kyynelten. Heitin sen seinään ja jätin päiviksi, jos minä yritän taas uudestaan. Piccolo. Piccolo. Se oli ensin niin ihana päivä ja ilta oli sitten kamala. Piccolon silmistä paistoi tuska ja pelko, Bebbie rauhoitti sitä, mutta minä olin vain hysteerinen.
26. Tammikuuta Tiistai
Yritän vain jatkaa, mutta kun kaikki on niin sekaisin päässäni, yritän kovasti hyväksyä kaiken sen, mutta kun se on niin hirveen vaikeeta. Mutta minä vannon, että yritän, yritän että kipeää tekee. Rinnassani tuntuu kovin pakottavan ja puristavan, niinkuin iso umpisolmu, joka on vedetty niin tiukalle, ettei sit saa vedettyä auki. Tuntuu melkein samalta, kuin käsi tai jalka venähtäisi, mutta paljon paljon enemmän eikä edes fyysistä kipua vaan kovempaa. Miten minä tästä oikein selviän?
27. Tammikuuta Keskiviikko
Tekstiä tekstiä tekstiä, tää on vaan niin vaikee purkaa paperille. Kyllä äiti varmaa hyvää tarkotti, mutta ku en mä osaa tämmöseen vuodattaa sydäntäni. Ei se umppari vain aukee millään, oon yrittänyt, oikeasti. Se on vaikeeta. Ei äiti ole sanonut miten se aukeaa, eikä kyllä mummi ja iskäkään. Se on vaan umpisesti solmussa.