Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kahvihuone

Siirry alas 
+9
Lilya
Simppura
Jasmiinitee
Mulms
Kirke
Sarpa
Avenida
Yena
Pixiekissa
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1To Huhti 23, 2015 7:09 pm

Ooh onnea! Ja tervetuloa Skotlantiin! En oo ikinä käynyt Aberdeenissa, mutta se on kuulemma tosi kiva paikka.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Pe Huhti 24, 2015 2:48 am

Kiitos kiitos! Katsotaan montako kertaa pää räjähtää kaiken paperishown keskellä, mutta onpahan siitä huolimatta kiva lähteä :>

Luoja miten voi väsyttää. Olen ihan tajunnan rajamailla, hyvä kun en laittanut aamulla puhelinta jääkaappiin ja maitopurkkia työlaukkuun. Onneksi viikonloppu on vapaa, joten voin nukkua kahtena aamuna pitkään <'3 Pienestä voi ihminen olla iloinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Avenida
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Avenida


Viestien lukumäärä : 417
Join date : 29.04.2014
Ikä : 32

Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Pe Huhti 24, 2015 8:41 am

Tervetuloa takaisin ja onnea Silkki! :>

Minä kärvistelen koulussa hirveän projektivuoren kanssa ja yritän saada itseäni niskasta kiinni että hoidan hommat kun meinaa vähän ote lipsua välillä. Nyt mua paiskattiin sellaisella "pikku" hommalla että täytyisi yhdelle suuremmalle taholle järjestää liikuntavammaisten lasten liikuntakerho ja nyt ne jo haluaa jotain kustannusarviota ja on tyrkyttämässä rahojaan meidän käyttöön. Hankala tehdä arvioita, kun ei tiedä että mitä ne tahtoo, kuinka usein ja missä, mutta ehkä tämä tästä. Soitin eilen tuon kerhon takia miljoona puhelua ympäri Suomea ja sain asioita eteenpäin, woohoo :> No, onneksi kohta on kesä niin pääsee opiskelemaan vähän lisää ja tekemään palkattomia harjoitteluja..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Ma Toukokuu 25, 2015 12:48 pm

Huh huh, nyt oon ehtinyt sit Suomeutuakin ja asettua aloilleni. Oon niin onnellinen, kun täysin työttömään kesään tulikin nyt ainakin ens kuu töitä! Jeeee.

Meillä meni kissoilla äsken pasmat sekasin, kun tuossa ikkunan edustalla pörräsi kaksi sinitiaista. Hirvee riehuminen ja linnut vaan kaikessa rauhassa siinä puuhaili omiaan, kun eivät huomaisikaan :d

Nyt mietin, että olisi kiva vaikka saada jotain peliä ehkä mahdollisesti aikaiseksi, niin jos joku sattuisi haluamaan Thomasista seuraa, niin saa laittaa vaikka yksityisviestiä. Miulla ei oo nyt mitään vielä mietittynä sen kummemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1La Kesä 13, 2015 6:29 pm

Mitäs porukoiden kesäsuunnitelmiin kuuluu?

Minä olen töissä vielä heinäkuun puoliväliin, mutta sen jälkeen vapaudun näistä yliluonnollisen aikaisista aamuherätyksistä. Käyn vetämässä pari riparia kesän mittaan ja jos vaan ehditään, pidetään Lord of the Rings -maraton kaverin kanssa (koska en ole koskaan nähnyt niitä leffoja, hupsista). Siinäpä mun suunnitelmat taisikin sitten olla. Paitsi no, elokuussa on ainakin yhdet häät ja parin päivän perhematka Viron rannoille.

Jos muuten joku kaipaa peliseuraa tai haluaa juonia jotain tai kieroilla tai ihan mitä tahansa, heitelkää viestillä. Minulla on liikaa aikaa ja intoa, joten upotan sitä mielelläni ropejuttuihin :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Avenida
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Avenida


Viestien lukumäärä : 417
Join date : 29.04.2014
Ikä : 32

Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Ti Kesä 16, 2015 7:36 am

Anteeksi epäaktiivisuuteni :> Teen tässä 6 viikon työharjoittelua joka päivä klo 8-16 ja lisäksi välillä työvuoroja iltaisin ja siinä jo meinaa mennä järki. Lisäksi pari isoa asiakasprojektia ja lukujärjestysasioita hoidettavana (+ harjottelutehtävät) niin tässä alkaa olla aika ja jaksaminen kortilla. No, nyt olen vähän kipeänä ja sain eilen sellasen hermoromahduksen että pidän nyt pari päivää taukoa ja sitten taas jatkuu :> Heinäkuun 10. päivä alkaen olen pari viikkoa vapaalla (töissä), jiihaa! Sitten on ehkä vähän enemmän aikaa tehdä jotain.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Ma Kesä 29, 2015 1:20 pm

Lähes kahdeksan tunnin matkanteon jälkeen, terveisiä Rautavaarasta! Oma huone vessalla ja suihkulla on luksusta, ja kun paikka on ylipäätään näin kaunis, ei lainkaan kummastuta, miksi tätä ylistetään rippileirikeskuksena. Kohta saadaan ruokaa joka puheiden perusteella on maailman maittavinta. Innolla odotan Bussimatkasta selvittiin kunnialla eikä matka edes tuntunut niin pitkältä kuin etukäteen huoletti - osasyy voi tosin olla se, että matkapahoinvointilääke sai autuaasti torkkumaan ensimmäiset kaksi matkaväliä. Kuopion torilla pullaa mussuttaessa alkoi pikkuhiljaa heräillä. Tästä se lähtee!

Mitäs muiden viikkoihin? Minä olen tosiaan täällä keskellä korpea jumissa seuraavan viikon, eikä nettiyhteys ainakaan vielä hurmaa nopeudellaan, mutta käyn aina silloin tälläin kurkkimassa, mitä tänne kuuluu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Ti Kesä 30, 2015 9:01 am

Hei ihana Silkkinen ja toivottavasti on mahtava ripari! Minä välttelen kaikkea tarpeellista tekemistä, aloitan taas lisää sivuprojekteja saamatta mitään valmiiksi ja katson Downton Abbeya sydän pakahtumaisillaan. Yritän siis vain nauttia kesästä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Pe Heinä 24, 2015 6:23 pm

Onnistuin luistamaan pakollisesta Neljät häät ja yhdet hautajaiset -elokuvakokemuksesta, joka saa sieluni itkemään verta kerrasta toiseen. Ah tätä vapautta! En tosin pääse leffan ääniä pakoon, mutta ainakin voin huoletta näprätä puhelinta. Leirielämän pienet ilot <'3 Mitäs muut puuhailee?

Aivan, ja lämpimät tervetulotoivotukset koralliriutalle! Ihana kun tulit mukaan pieneen iloiseen joukkoomme :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Pe Heinä 24, 2015 7:09 pm

Voi kamala se leffa. Tervetuloa koralliriutalle!! Minä täällä valmistaudun syksyn koitoksiin ja yritän päästä tarpeeksi ajoissa nukkumaan, jotta herään huomenna kuudelta valmiina työvuoroon tallilla Luvassa toivon mukaan hyvä sää ja hepat koko päivän laitumella joten tuskin tulee olemaan kiirettäkään - kivaa siis.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Pe Heinä 24, 2015 7:13 pm

Oi, hauskaa tallipäivää! Rapsuttele heppoja munkin puolesta :> toivotaan että säät suosii huomenna. Ja mene nyt ihmeessä petiin! Minäkin menen heti kun tämä jäätävä kidutus (eli leffa) päättyy ja saadaan paimennettua leiriläiset huoneisiinsa. Toivon mukaan tänä yönä tulee nukuttua kunnolla. Viime öinä jääneet vähän unet lyhyiksi, ei tosin leiriläisten takia. Nämä ovat nukkuneet oikein kiltisti sen jälkeen kun vietiin niiltä puhelimet.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Pe Heinä 24, 2015 7:14 pm

Hah, perus rippikoulumeininkiä kyllä Minä yritän kovasti karata nukkumaan kyllä! Vastustan halua piirtää jotakin hauskaa mutta onneksi ei ole edessä valmiina paperia tai kyniä niin ehkä pääsen irtautumaan tästä tuolilta hieman nopeammin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Pe Heinä 24, 2015 7:26 pm

Haha joo :'D meillä ei tosin ole ikinä ennen kerätty puhelimia pois, mutta tällä leirillä todettiin se ainoaksi mahdolliseksi ratkaisuksi, joten... Puhelittomia öitä ovat lapsoset viettäneet.
Äläkä haekaan kynää ja paperia! Ehdit piirtää huomen illallakin. Ehkä saat tallilta upean idean vuosisadan taideteokseen ;>
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1La Heinä 25, 2015 6:31 am

Tervetuloa vielä tälläkin puolella koralliriutalle, on mahtavaa, että päätit tulla mukaan. (:

Minä olen harvinaisella kesäreissullani vanhempia tapaamassa, mutta pitäisi kotiutua ensi viikon alussa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Su Heinä 26, 2015 9:32 pm

Luojan kiitos pääsen täältä leirihelve- siis rippileiriltä kotiin huomenna. Tässä alkaa jo huumori loppua kesken, vaikka miten yrittäisi. Ja no, unta todellakin tarvitaan. Päässä ei liiku enää mikään muu kuin silmät ja nekin varsin nykivästi.

Ainakin koko loppukesän edestä on nyt tullut kitattua kahvia ja syötyä suklaata.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Ke Heinä 29, 2015 12:18 pm

Kiitos tervetulotoivotuksista! Mukava liittyä mukaan. c:

Oon ollut tämän kuukauden kesätöissä hautausmaalla ja onneksi loppuu tämän viikon jälkeen. Ei vain enää oikein kykene.. Toisaalta sitten pitää panostaa oikein reilummin kirjoituksiin, mutta kaikki ajallaan. :--)
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Ke Heinä 29, 2015 12:31 pm

Onnea koralliriutalle kirjoituksiin. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Ke Heinä 29, 2015 7:21 pm

Mullakin kirjoitukset syksyllä, hui kamala. Tänään alotin lyhyen matikan lukemisen ja voivoivoi Ei tule olemaan helppoa mutta onneksi osa asiasta helpompaa kuin toinen...!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1To Heinä 30, 2015 9:49 am

Tsemppiä lukemiseen! Olen aivan varma, että pärjäätte molemmat loistavasti. Mitäs kaikkia aineita teillä on nyt syksyllä?

Minun pitäisi tsempata ja hoitaa kaikki loputkin juoksevat paperiasiat tässä muutaman päivän sisään, mutta en millään jaksaisi. Vihaan paperisotaa kelan kanssa eikä ajatuskaan sen aloittamisesta saa minua hyppimään riemusta. Ja no, on varmaan n. miljoona muutakin asiaa, mitkä olen unohtanut tyystin, mutta ainakin lennot ja hotelli on varattuna (ja maksettuna) ja mulla on kämppä sitten Skotlannin päässä odottamassa. Innostuin kyllä tutkimaan vähän kurssejamme ensimmäiselle vuodelle ja ne kuulostaa niin mielenkiintoisilta, etten malta odottaa. Todennäköisesti ne on sitten kaikkea muuta paitsi mielenkiintoisia, kun tenttiviikko lähestyy, mutta mutta… :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Pixiekissa
Kentauri
Kentauri
Pixiekissa


Viestien lukumäärä : 1697
Join date : 20.04.2014
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Pe Elo 14, 2015 3:21 am

Heippa kaikki!

Olen horrostanut aivan liian pitkään ja nyt yritän palailla viesti kerrallaan. Mitä olenkaan tehnyt nämä hiljaiselon kuukaudet (muuttanut, hakenut töitä, tehnyt töitä, elänyt, mitä näitä nyt on). Pyydän anteeksi peliseuraltani ja yritän tulevaisuudessa olla ahkerampi kirjoittaja. Kaivoin myös ensimmäistä kertaa Gimpin esiin, koska Photoshopin ilmaisversio ei pelaa yhteen mun koneen kanssa, ja olen ihan hukassa. Kai sitä vielä joskus muistaa, kuinka sitä tietokoneella taiteillaan.

Ja hei, tervetuloa koralliriutta minunkin puolestani! Toivottavasti viihdyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Avenida
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Avenida


Viestien lukumäärä : 417
Join date : 29.04.2014
Ikä : 32

Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Pe Elo 14, 2015 3:04 pm

Hyvä! Minäkin yritän tässä heräillä ja alottelin uuden kuvan piirtämistä (sitä on liikkeellä).. :> Tervetuloa kaikki ketä tänne onkaan tupsahdellut!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Pe Elo 14, 2015 5:51 pm

Tervetuloa vielä minunkin puolestani, nekku! Ihanaa kun päätit liittyä mukaan :>

Minä sain vihdoin lähetettyä Kelalle ainakin kaksi eri hakemusta, mutta nyt pitäisi kai vielä tehdä kolmas (itkettää jo valmiiksi, vihaan tätä paperisotaa vaikka onneksi kaiken voikin tehdä netissä) ja sitten olisi muuttoilmoituksia ja kurssivalintoja tehtävänä. Todennäköisesti olen vielä unohtanut jonkun jutun, joka pitäisi hoitaa, mutta no, ehkä sen vielä ehtii. Ensi vuonna teen nämä jo kesäkuussa niin ei tarvitse tässä loppusuoralla enää jännittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1Pe Elo 14, 2015 7:00 pm

Oooo tervetuloa uusi jäsen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1To Elo 20, 2015 6:29 pm

Olen onnistuneesti tuhonnut unirytmini kokonaan tässä viimeisen parin viikon aikana. Jotenkin kummasti normaali nukkumaanmenoaika alkaa hipoa puoli neljää. Huoh. En nähtävästi koskaan opi.

Mites muut? Joko olette palailleet koulun penkeille?
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1To Elo 20, 2015 8:49 pm

Tervetuloa kaikille uusille pelaajille!

Muistutan vielä tätä kautta, että jokainen Rosingsin pelaaja on enemmän kuin toivottu lisä meidän skypessä pikaviestein käytävässä ryhmäkeskustelussamme. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kahvihuone - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 10 Icon_minitime1

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kahvihuone
Takaisin alkuun 
Sivu 10 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-topic :: Kahvihuone-
Siirry: