Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kahvihuone

Siirry alas 
+9
Lilya
Simppura
Jasmiinitee
Mulms
Kirke
Sarpa
Avenida
Yena
Pixiekissa
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1Ma Syys 07, 2015 2:03 pm

Heips kaikki!
Mitä kuuluu?

Arvatkaa, kuka osti VIHDOINKIN uuden koneen? Minä. Ne teistä, jotka roikkuvat Skypessä säännöllisin väliajoin, ovatkin jo saaneet kuunnella valitustani koko kesän. Mutta selvisin muutaman kuukauden, and now I'M BACK!

Tervetuloa niille uusille, joita en ole omasta puolestani vielä täällä Kahvihuoneessa tervehtinyt. Kiva saada uusia pelaajia ja hienoja hahmoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1La Loka 24, 2015 5:03 pm

Tervetuloa Nadyalle! Katia kuulostaa hauskalta hahmolta, kiva kun päätit tuoda sen piristämään peliä :>

Pakko nauraa vielä kertaalleen meidän harjotustentti-episodille, joka oli siis eilen. Ensimmäinen asia mikä huvitti oli se, että luentosalissa oli kolmasosa enemmän opiskelijoita kuin koskaan aiemmin kyseisellä kurssilla, eli hyvin huomasi kuinka paljon väkeä jättää niitä luentoja välistä. Toisekseen, opettaja aloitti ohjeistuksen ihan tavanomaisesti mutta päästessään kertomaan tenttitilojen eroista meidän tavanomaiseen luentosaliin, letkautti: "katsokaa oikealla istuvaa tyyppiä, ja nyt vasemmalla istuvaa. Näyttääkö ne oikeasti siltä että ne tietää jotain? Ei. Älkää siis luntatko." Koko sali nauroi raikuvasti tässä kohtaa.
Paras hetki oli kuitenkin se kun meille näytettiin koekysymys. Ensin on hiljaista kun kaikki lukee sitä pitkää kysymystä, ja kun pääsevät loppuun, henkäisevät muutamat voimasanat. Sitten kuuluu pari hermostunutta naurahdusta - ja koko sali repeää ihan totaalisesti. Kaikki nauraa vedet silmissä seuraavat pari minuuttia (professori mukaanlukien) ennenkö ihmiset kasaa itsensä ja alkaa tavata kysymystä uudestaan.

Professorin ilmeestä päätellen ei ollut ensimmäinen kerta kun harjotustentin kysymys saa moisen reaktion aikaan. Mutta no, sainpahan kirjoitettua ainakin jotain aiheeseen liittyvää paperille. Onneksi näistä ei anneta arvosanoja.

Nyt voi hyvillä mielin viettää laiskaa ja toimetonta viikonloppua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1Ke Loka 28, 2015 12:06 pm

Eipä ole vielä tullut vastaan tenttikysymystä, joka saisi mut nauramaan. Mitä ihmettä siinä kysyttiin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1Ke Loka 28, 2015 1:39 pm

Kysymyksessä ei sinällään ollut mitään hauskaa, mutta se oli vain kirjoitettu mahdollisimman pitkästi ja monimutkaisesti auki, jotta kukaan ei saanut siitä mitään irti ensimmäisellä lukukerralla. Tuloksena siis se, että ihmiset ratkeaa nauramaan kun tajuavat että ei tästä läpi päästä vaikka mitä tekisi ja ketään ei edes kiinnosta, kun harjoitustentin arvosana ei vaikuta mihinkään.

Jos olisi ollut oikea koe niin reaktio olisi varmasti ollut hyvin erilainen. :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Avenida
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Avenida


Viestien lukumäärä : 417
Join date : 29.04.2014
Ikä : 32

Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1Ke Marras 04, 2015 10:58 am

Jaanpa nillekin jotka ei skypessä ole vuodatustani kuunnelleet tän naurettavan farssin joka lähti siitä kun kylppärin valot yhtäkkiä lakkas toimimasta eikä niitä saa toimimaan muuten kuin avaamalla katon ja vaihtamalla siellä sisällä olevan muuntajan (ei siis meidän hommaa). Asun siis vuokrakämpässä avokkini kanssa ja Suomessa kun ollaan niin vuokranantajan tehtävä olis huolehtia siitä että asunto pysyy siinä kunnossa kun tämä vuokrattiin.

Ekan kerran kun soitettiin vuokranantajalle, se vältteli vastuuta ja epäili ettei olla osattu katsoa sulakkeita ja sitä onko ne lamput palanut. Kummaa että kaikki lamput palaisi yhtä aikaa ja kai nyt tämmönen maalaisjuntti osaa katsoa sulakkeet. Antoi jonkun tutun remppareiskansa numeron eikä kertonut sen nimeä. Kuulemma tulee ehkä seuraavana päivänä ja soittelee ennen kuin tulee. No ei soittanut eikä tullut. Soitettiin remppareiskalle, joka lupasi tulla taas seuraavana ja seuraavana päivänä ja aina sanoi soittavansa. No eipä näkynyt, ja eilen se ei vastannut edes puhelimeen. Nyt on mennyt jo yli viikko ja kylppäri edelleen pimeänä.

Mies on hoitanut asiaa tähän asti ja se on meistä kärsivällisempi ja kiltimpi. Eilen minä sitten lopulta soitin vuokranantajalle ja kysyin että nyt kun on viikko niitä valoja odoteltu ja soiteltu sille remppamiehelle kymmenen kertaa eikä se koskaan tule vaikka lupaa niin tilataanko me kalliimpi ukko jostain muualta ja lähetetään lasku vuokranantajalle, vai saako ne asian hoitumaan tän viikon aikana. Naikkonen puhui kivasti päälle eikä meinannut millään kuunnella mua. Kuulemma hän ei voi päättää asioista kenenkään puolesta ja meidän täytyy sopia asia sen remppareiskan kanssa ja lässynlää.

En tiedä oliko mun yhteydenotto kuitenkin niille myrskyvarotus, kun tänään se remonttimies ensimmäistä kertaa otti itse yhteyttä mun mieheen ja sanoi tulevansa tänään korjaamaan ne valot! : D Saa nähdä onko se siltä liian suuri lupaus vai saadaanko vihdoin valot takasin.

Tänne kun muutettiin niin eri huoltomies kävi laittamassa oveen meidän nimet ja kirjotti ne väärin vaikka ne oli kerrottu sille viiteen kertaan ja lähetetty viestillä kaksi kertaa. Alan olee sitä mieltä että jokasen kannattais opiskella vähintään joku sähköasentajan tutkinto ja korjata kaikki itse jos haluaa että homma toimii. : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1Ke Marras 04, 2015 7:46 pm

En oikeasti tiedä pitäiskö tossa tilanteessa itkeä vai nauraa
Takaisin alkuun Siirry alas
Pixiekissa
Kentauri
Kentauri
Pixiekissa


Viestien lukumäärä : 1697
Join date : 20.04.2014
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1Su Maalis 20, 2016 2:10 pm

Herätellääs kahvihuonetta taas vähän. Kevätkin tullut ja kaikkea. Ihana, kun tiet alkaa sulaa ja on valoisaa aamuisin! En mitään ole niin odottanut kun auringonvaloa, paljon helpompi päästä ylös sängystä aamuisin. Toivottavasti teidän kevääseen kuuluu kaikkea hyvää, minä vain käyn töissä ja kuvittelen että keksisin joskus mitä tehdä elämälläni.

Ai niin, ja tervetuloa Norpatar joukkoomme! Kiva saada uusia mukaan peliin :). Tule nykimään hihasta (varmasti ketä vaan!) jos on jotain kysyttävää tai haluat pelailla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1Su Maalis 20, 2016 2:37 pm

Tervetuloa Norpattarelle ! Kyllä vain, muakin saa kaikki pyydellä peleihin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Avenida
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Avenida


Viestien lukumäärä : 417
Join date : 29.04.2014
Ikä : 32

Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1Ma Maalis 21, 2016 6:32 am

Joo tervetuloa! Ihanan mielenkiintoinen uusi hahmo!:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1Ma Maalis 21, 2016 6:38 am

Ihanaa kiitos, tää on ensimmäinen roolipeli, mitä pelailen, joten katotaan osaanko Mutta jos olen ymmärtänyt idean oikein, niin kirjoitan esim aloitus tarinan Paige ajeli autollaan plaplaplaaa...

Ja sitten joku jatkaa tarinaa? Tarinan alussa kerron että kaikki ovat tervetulleita eikö niin?
Mull on hyvä idea meidän saapumisesta, mutta olen hiukan epäileväinen onnistuuko se
Takaisin alkuun Siirry alas
Avenida
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Avenida


Viestien lukumäärä : 417
Join date : 29.04.2014
Ikä : 32

Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1Ma Maalis 21, 2016 6:59 am

Saat aloittaa pelaamisen ihan sillä tavalla kuin sinulle tuntuu luontevimmalta:)

Mutta joo, olet ymmärtänyt oikein. Alkuun on hyvä kirjoittaa, onko kyseessä "avoin peli" (kuka tahansa saa osallistua), yksinpeli (itse kirjoitettu sepustus oman hahmon puuhista, muut eivät osallistu) vai onko kyseessä etukäteen jonkun tietyn pelaajan kanssa sovittu peli. Kirjoitat mitä hahmosi tekee (usein on tapana kirjoittaa imperfektissä ja yksikön kolmannessa persoonassa, mutta pääasia että tekstistä saa selvää) ja tuot sen johonkin sellaiseen tilanteeseen johon toisen pelaajan on mahdollista järkevästi osallistua hahmollaan. Periaatteessa siis vuorotellen, tai useamman pelaajan pelatessa tietyssä vastausjärjestyksessä, jatketaan tarinaa reagoiden omalla hahmolla ympäristöön ja muiden hahmojen tekemisiin. Muiden pelejä lukemalla pääset varmasti ihan hyvin kärryille.

Tärkeää on, että kukin pelaaja päättää vain siitä mitä oma hahmo tekee, eikä toisen pelaajan hahmoa ole ilman pelaajan lupaa mahdollista laittaa hyppäämään kaivoon, vaan hän itse päättää asiasta:D Laita vaan rohkeasti haluamasi aloitus jollekin pelialueelle, kyllä se varmasti onnistuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Yena
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Yena


Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.03.2016

Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1Ti Maalis 29, 2016 7:19 pm

SOS mun skype pamahti SOS
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1Ti Maalis 29, 2016 7:20 pm

Voi ei!! Yritä selvitä :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Yena
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Yena


Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.03.2016

Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1Ti Maalis 29, 2016 7:23 pm

Microsoft on sitä mieltä etten omista mun tiliä. :((
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1To Maalis 31, 2016 6:23 pm

Moi! Aattelin tälleen varovasti lähestyä kaikkia näin ensimmäisenä päivänä Mitäs kaikille kuuluu? Ilmoitan kans tässä samalla, että mua saa pyytää mukaan peleihin ja juonikuvioihin ja kaikkeen mitä vaan keksiikään!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1To Maalis 31, 2016 6:41 pm

Tervetuloa, tervetuloa Aarre! Mainiota saada sinut mukaan. Peliseuraa täältä löytyy taatusti, ja esimerkiksi avoimeen peliin hyppää aina yksi tai useampi kaveri. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1To Maalis 31, 2016 6:53 pm

Moikka Aarre, kiva kun tulit mukaan! :> Minä kävin juuri jäädyttämässä näppini lenkillä, mutta tulipahan samalla testattua millainen matka kämpiltä on uudelle asunnolle. Mitäs sinun päivääsi? Tosiaan, jääpuikkomaista olotilaani lukuunottamatta mulle kuuluu pelkkää hyvää - vihdoin on lukuloma yliopistosta ja kauanodotettu Lontoon matka vain muutaman hassun päivän päässä, ja tosiaan uusi asuntokin varmistui niin, ettei tässä olla kodittomina ensi syksynä. Yay!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1To Maalis 31, 2016 7:26 pm

Moikkamoi ja tervetuloa Rosingsiin! Minä vietän täällä rauhaisaa 19-vuotissyntymäpäiväiltaa, huomenna sitten vähän pirteämpiin menoihin :--) Minun hahmoista saa ehdottomasti peliseuraa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1To Maalis 31, 2016 7:56 pm

Tervehdys Aarre, tervetuloa mukaan rentoon reippaaseen sakkiin. Minulla vasta yksi hahmo, mutta silti minusta saa kyllä peliseuraa
Takaisin alkuun Siirry alas
Yena
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Yena


Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.03.2016

Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1To Maalis 31, 2016 9:22 pm

Tervetuloa Aarre! (:

Täytetty neljä lomaketta ja sähköposteja vaihdettu Skypen tuen kanssa, saapa nähdä saadaanko tiliä koskaan enää auki... Hauskaa. : D Noin vaan päättivät etten välttämättä olekaan mä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1To Maalis 31, 2016 9:25 pm

Eikä :'D Ei kun vaan uutta tiliä luomaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Yena
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Yena


Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.03.2016

Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1To Maalis 31, 2016 9:29 pm

Siis parasta on et tossa lomakkeessa missä todistat et oot sä kysymykset on tasoa "Kerro viimeisten sähköpostiesi otsikot" ja "Viimeiset osoitteet joihin olet lähettänyt sähköpostia". Mitä jos en ole koskaan lähettänyt sähköpostia?? Tai kun Microsoft-tilihän on ns. sähköposti (hotmail.com), mutta oon sen joskus kymmenen vuotta sitten tehnyt meseen... Mutta nyt se ei usko etten oo mä koska en oo lähettäny sähköpostia :-----)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1To Maalis 31, 2016 9:32 pm

Oh my .... :--D kamalaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1Pe Huhti 01, 2016 8:27 am

Kiitti kaikille tervetulotoivotuksista, Sarpalle myöhästyneet onnittelut ja Cherylille voimia!

Mullakin alkaa viikon loma, tai oikeestaan tenttiviikko, mutta ei yhtäkään tenttiä. Oispa huippua päästä Lontooseen tai oikeastaan minne vaan, mulla on pitkän aikaa ollut ihan hirveä halu lähteä Englantiin, mutta saa nähdä, millon sellasen järjestäminen ois mahdollista...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1Pe Huhti 01, 2016 9:58 am

Tentitön tenttiviikko kuulostaa ihanalta. Minulla on kyllä tenttejä vaikka muille jakaa, mutta ne on vasta toukokuussa, joten tässähän vietetään lomaa ennen sitä ja hyvällä tuurilla ehditään silti lukeakin niihin vähän. Mitä muuten opiskelet, Aarre? Minä luen lakia, mutta Skotlannista käsin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kahvihuone - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 11 Icon_minitime1

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kahvihuone
Takaisin alkuun 
Sivu 11 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-topic :: Kahvihuone-
Siirry: