Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kahvihuone

Siirry alas 
+9
Lilya
Simppura
Jasmiinitee
Mulms
Kirke
Sarpa
Avenida
Yena
Pixiekissa
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1Ti Syys 30, 2014 4:04 pm

Okei, kiitos! Tämä vastasi taas moniin kysymyksiin. Häiriköin sua sitten marraskuussa kun panikoin vielä viime hetkillä, että mitä teen tän asian kanssa :'D

Mitäs muiden syksyihin? Me vähän varastettiin keskustelu omille raiteillemme Gepardin kanssa, mutta saa muutkin kertoa kuulumisiaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1To Loka 02, 2014 6:32 pm

Foorumi pelleilee omiaan. Se toivottavasti alkaa käyttäytyä taas pian.
Takaisin alkuun Siirry alas
Avenida
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Avenida


Viestien lukumäärä : 417
Join date : 29.04.2014
Ikä : 32

Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1To Loka 02, 2014 6:38 pm

Toivotaan niin. Tervetuloa rosaly, hahmo kuulostaa aivan loistavalta tapaukselta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1To Loka 02, 2014 6:39 pm

Aivan, massiiviset tervetulotoivotukset rosalylle ja hienolle parivaljakolle!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1To Loka 02, 2014 6:44 pm

Kiitos kaunis Mä tässä vielä vähän tän illan aikana tutustun tähän foorumiin ja muihin hahmoihin syvemmin ja saatan jonkinnäkösen alotuspätkän rustailla
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1To Loka 02, 2014 6:48 pm

Tervetuloa rosaly! :> Joo, eiköhän foorumi kohta saada taas kuntoon. Koko ajan ne päivittää ja korjaa bugeja, joten eiköhän CSS-ongelmat ja muut saada kohta kuriin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1To Loka 02, 2014 7:19 pm

Woohoo tervetuloa rosaly!

Tää viikko on kyllä ollut aivan suoraan sieltä itsestään. Eilen lohkesi sitten vielä hammas ja tänään en päässyt sopimaan vielä hammaslääkäristä. Onneks mokoma ei sentään ainakaan tällä hetkellä oo kipee. Sit hukutinkin murheeni tuhlaamalla pari sataa puntaa shoppailuun (kirjoja! rintsikoita! hameita!) mut thank god huomenna on perjantai ja huomenna pääsen vihdoin katsomaan The Maze Runnerin! Baila!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1To Loka 02, 2014 7:34 pm

Mä sain aikaseks kirjoteltua Amya vähän mukaan tonne stooriin. En ihan mielivaltasesti uskaltanu rueta sitä kaakkia sinne sijottelemaan minnekkään niin jätin sen vähän niinkuin tohon roikkumaan...

Mulla menee varmaan koko loppuyö kun kahlaan läpi noi hahmot ja yritän vähän saada selvää missä mennään. No, ompahan ainakin tekemistä niin ei tarvi Netflixiä tuijottaa aamuun saakka! Ü
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1To Loka 02, 2014 7:38 pm

Hienoa, rosaly!

Lisäsinkin jo Pepperin mukaan hevosstatistiikkoihin, mistä siis tulet aina löytämään hevosesi karsina- ja tarhapaikan (sekä ison kasan herkullista nippelitietoa). Olen myös laittanut sinulle aikalemattomaan tapaani yksityisviestiä.

Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1To Loka 02, 2014 7:41 pm

Ooo, The Maze Runner! Kerro, mitä pidit, kun olet nähnyt sen, Gepardi. Ja shoppailu on ihan sallittua tuollaisen viikon jälkeen.

Eiköhän sinne joku hyökkää kohta seuraksi, rosaly. Netflix on loistava, mutta ropettaminen on vieläkin parempaa. :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1To Loka 02, 2014 8:09 pm

Silkki kirjoitti:
Ooo, The Maze Runner! Kerro, mitä pidit, kun olet nähnyt sen, Gepardi. Ja shoppailu on ihan sallittua tuollaisen viikon jälkeen.

Kerron! Oon ihan innoissani, monet on sanoneet et se oli tosi hyvä, vaikkei ollutkaan täysin kirjauskollinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1Pe Loka 03, 2014 7:30 am

Tervetuloa minunkin puolestani, rosaly!

Minäkin haluaisin nähdä Maze Runnerin, mutta en ole edes ehtinyt lukea kirjaa vielä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1Pe Loka 03, 2014 8:31 am

Foorumin pitäisi olla entisellään ulkonäkönsä osalta. Kadonneet viestit palautuvat toivon mukaan 48h sisällä, ainakin niin tukifoorumi lupailee. Mutta nyt foorumi näyttää omalta siistiltä itseltään, mikä on jo selkeä parannus. :>

Minunkin pitäisi lukea Maze Runner, mutta saa nähdä päädynkö leffaan ennen sitä. Jos se on hyvä, haluan nähdä sen valkokankaalla. Käy pian niin kuin Divergentille, jonka kirjan ostin ennen leffaa ja aioin lukea, mutta en koskaan lukenutkaan, enkä mennyt leffaankaan, ja nyt mietin, pitäiskö lukea se kirja ja katsoa leffa netistä, mutta en saa sitäkään aikaan. Huoh että olen saamaton.

Mutta tänään soitettiin työhaastatteluun, mikä on tosi jees!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1Pe Loka 03, 2014 10:51 am

Minä olin jo kerennyt innostua kun pitkästä aikaa vapaa viikonloppu, vaan jouduinkin sitten tänne mun äidille kodinhoitajaksi/lapsenammaksi. Ompahan ainakin täysi jääkaappi ja toimiva tietokone, jos ei muuta..Ü
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1Pe Loka 03, 2014 11:13 am

Täysi jääkaappi ja tietokone kuulostaa hyvältä tavalta viettää viikonloppua :> Minulle jää kyllä tietokone, mutta jääkaapin porukat taitaa tyhjentää lähtiessään. Pitää raahautua kauppaan vielä tänään, mikä ei kyllä sinänsä ole kovin suuri uhrautuminen, kun lähimpään kauppaan on ehkä 500m :'D Olen vain laiska lähtemään liikkeelle.

Saa nähdä, montako koiraa tänne jää minulle hoitoon, kun muut lähtevät asuntovaunulle. Toivottavasti ne ottaa edes osan näistä nelijalkaisista sankareista mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1Pe Loka 03, 2014 11:42 am

Se on aina vaikeinta se lähteminen :--D Onko teillä sitten montakin koiraa? Meillekin on jo kauemmin harkittu semmosta, mutta kun tuo meidän ikivanha kissa ei niistä oikein perusta (eikä kyllä muistakaan elukoista ettei sen puoleen) niin vähän on sitten jarrutellut se hankinta. Pikkusiskot jo kerran kyseli että joko tuo kissa voisi kuolla niin me saataisiin se koiranpentu... Tosi rakas lemmikki näköjään :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1Pe Loka 03, 2014 12:50 pm

Voi pikkusiskoja :'D Meillä on neljä valkoista länsiylämaan terrieriä, äiti kasvattaa niitä. Pieniä koiria onneksi, ei tähän kämppään neljää isompaa karvakaverusta mahtuisi. Ja nyt ilmeisesti meidän porukat päätti, että ne lähteekin vasta huomenna... Huokaus. Ne ei kyllä kans yhtään tiedä, mitä ne tekee ja milloin. No, eipähän tarvitse lähteä kauppaan vielä tänään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1Pe Loka 03, 2014 7:20 pm

Voi ei, on hirveen pitkä aika kun viimeksi kävin Rosingsissa... Mutta tervetuloa kaikille uusille pelaajille munkin puolesta! :>

Ei mulla oikeesti oo ees mitään erikoista oo ollu, paitsi koeviikko oli ja meni mutta tuntuu jotenkin ylivoimaiselta raahautua koneelle muuta ku koulujuttuja tekemään tällä hetkellä. Mut mitäs teille muille kuuluu tai oonko jääny jostain olennaisesta pois? :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1Pe Loka 03, 2014 9:12 pm

No nyt on The Maze Runner nähty! Rehellisesti sanoen olin jokseenkin pettynyt :// Luulen, että odotin vain niin paljon, että kun se ei sitten vastannut odotuksiani, niin tuli kieltämättä pettynyt olo. Sitä oli muutettu kirjoista TOSI paljon, mutta noi juonelliset muutokset ei oikeastaan olleet kauheen vakavia - ymmärrän, että elokuvaa tehdessä kirjasta joudutaan leikkaamaan kohtauksia ja jotta muu kokonaisuus saadaan toimimaan ilman niitä tiettyjä juttuja, niin muitakin asioita pitää muuttaa. Juonellisesti siinä ei oikeastaan ollut kun ehkä kaks juttua, mitkä oli miun mielestä tosi typerästi muutettu, koska niiden takia joudutaan sit kahdessa seuraavassa leffassa miettimään, miten niihin liittyvät asiat voi kiertää. Eniten miuta ärsytti kuitenkin se, miten hahmodynamiikkoja oli muutettu :II Sekä sitten sellasia tietyt visuaaliset jutut, mitkä oli kuvailtu kirjassa ihan eri tavalla. Kaikenkaikkiaan hyvä leffa itsessään, mutta kirjat lukeneena jäi jotain nyt kyllä hampaan koloon. But it might just be me, koska käytännössä kaikki muut jotka tiedän sen nähneen, niin on vaan kehuneet sitä :dd
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1Pe Loka 03, 2014 9:43 pm

No voi harmi, ettei ollut odotuksien veroinen! Minä olen miettinyt, pitäisikö lukea se kirja nyt reippaasti alta pois ja juosta leffateatteriin katsomaan se, mutta jos se eroaa pahasti kirjasta niin sitten en kyllä vaivaudu lukemaan tuota ensin :'D Vihaan sitä, kun leffat eivät noudata kirjan kuvioita, erityisesti silloin, jos olen juuri lukenut kirjan. Ehkä teen juuri niin kuin ei saisi ja menen ensin katsomaan leffan ja luen kirjan vasta sitten. Katsoo nyt. Ei tässä tosin olisi rahaakaan leffareissuun, ellen äkkiä saa töitä.

Koeviikot on aikamoista tasapainoilua, Milena, joten ihan ymmärrettävää, ettei sinua ole hetkeen näkynyt. Kiva kun tulit kuitenkin taas käymään :> Eipä täällä kai mitään mullistavaa ole tapahtunut, suunnittelu-osiosta voi lueskella pohdintaa tulevista juonikuvioista (myrkytystä ainakin mietittiin).
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1Pe Loka 03, 2014 9:53 pm

Ahhh mut yks asia mistä oon onnellinen, on se, että miun suosikkihahmot oli niinku oikeesti JUST sellasia ku millaseks olin kuvitellutkin ne!! Ihan ylipäätään miun mielestä näyttelijävalintojen suhteen oli tehty tosi hyvää työtä (tokan leffan osalta so far ei niinkään, kaikki tummaihoset hahmot on käytännössä korvattu valkosilla). Siitä oon so happy awww. Nyt meinasin, että kunhan saan tän hetkisen kirjan luettua, ni luen noi Maze Runnerit uudelleen... en kyl tiiä oonko henkisesti valmis lol yhyy. Niistähän tulee 2016 uus kirjakin!

Ja sitten ihan btw kaikille, että jos joku haluaa pelata miun kanssa jotain liittyen tohon vaellukseen, niin nykäskää hihasta :d
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1La Loka 04, 2014 7:39 am

Mä sain eilen illalla tehtyä kuvan Pepperille, ei se semmoinen hieno ole mutta saa jonkunlaisen käsityksen että minkä näköinen polle se on :> en vaan saanu linkitettyä sitä lineartin sivua, kun tämä sanoo jotain että uusi käyttäjä ei voi lisätä jotain 7 päivän sisällä. pitänee siis odottaa viikko ja sitten laittaa se? .__.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1La Loka 04, 2014 8:14 am

Joo, foorumi ei salli ulkopuolisia linkkejä ensimmäisen viikon aikana. Kai sen on ajateltu ehkäisevän spämmiä tai jotain. Mutta nopeasti se viikko menee!

Ihanaa Gepardi, että se kuitenkin osui noilta kohdilta ihan nappiin. Ehkä saan itseni liikkeelle ja leffateatteriin. Tosin leffassa käynti on nykyään ihan järjettömän kallista. Samalla rahalla ostaa uuden, juuri ilmestyneen DVD:n.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1To Loka 09, 2014 3:22 pm

Minä kärsin kamalista vierotusoireista, mun tietokone on ollut maailmalla lainassa mutta palautuu tänään takasin niin pääsen taas kunnolla teidän keskuuteen ja kirjottelemaan :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1La Loka 11, 2014 4:14 pm

Foorumi sai uuden alueen, Yhteispelit, näille oman ala-boardin tarvitseville yhteistempauksille. Skotlannin vaellus siirtyi sinne, jos jollekulle tulee hätä sen katoamisesta.

Ja tempauksista puheenollen, tulkaas suunnittelemaan rosalyn ehdottamaa yhdistymispäivää Suunnitteluun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kahvihuone - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 6 Icon_minitime1

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kahvihuone
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-topic :: Kahvihuone-
Siirry: