Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Kahvihuone

Siirry alas 
+9
Lilya
Simppura
Jasmiinitee
Mulms
Kirke
Sarpa
Avenida
Yena
Pixiekissa
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

Kahvihuone - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Ke Heinä 30, 2014 12:57 pm

Voi mäkin tahtoisin ratsastusleirille ! En oo muutamaan vuoteen käynyt, ennen tuli oltua joka kesä ja välillä muutamankin kerran. Tuntuu vaan että oon liian vanha jo kun kukaan kaveri ei enää lähde ja enää en halua yksinkään mennä.

Täällä on kyllä ukkostanutkin ihan tarpeeksi, mutta helle vaan jatkuu. Mäkään en saa millään nukuttua, ilmastointi vois olla kyllä ihan jees !

Olis kyllä ihan kiva päästä pelaamaankin, mutta oon liian laiska aloittamaan peliä. Ehkä jossain vaiheessa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Ke Heinä 30, 2014 3:27 pm

Me käytiin Lumikin kanssa yhdessä ratsastusleirillä, ettei tarvinnut tuntea oloaan niin vanhaksi. Ja jos peliä kaipaat niin Zoen ja Sawyerin seuraksi saa mennä pääkentälle. :> Ihan näin vinkvink vaan kaikille, joku seikkailkoot sinne ennen kuin innostun taas aloittamaan miljoona uutta peliä.
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke

Viestien lukumäärä : 2517
Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1La Elo 16, 2014 10:57 pm

Milenalle olisi yksityisviestiä Clooneyn valmennuksen yksityiskohdista.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Ti Syys 09, 2014 7:47 am

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan; tervetuloa Riitasoinnulle myös näin foorumin puolella!
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Ti Syys 09, 2014 7:49 am

Aivan, tervetuloa, tervetuloa.

Hexham voisi tulla omaksi alueekseen foorumille. Millaisia pelialueita haluaisitte sinne?
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1To Syys 11, 2014 3:07 pm

Se on hyvä kysymys. Joku pizzeria/ravintola/karaokebaari/yhdistelmä näistä? Tai jokin torityyppinen alue, jonka laidoilla on kaikenmoisia ravintoloita, pikkukauppoja ja muuta vastaavaa? Voisivat pitää kirppareita ja muitakin toreja siinä kesäaikaan :> ja nyt joku muu tulee kertomaan jotain oikeasti hyviä ideoita kiitos
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1To Syys 18, 2014 3:42 pm

En nyt kyllä yhtään tiedä mistä täällä ollaan keskusteltu, tuun vaan sanoon että moi!

Oon Tintti, tulin tänne : D
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1To Syys 18, 2014 3:56 pm

Tervetuloa! :>

Ja viimeisimmäksi taidettiin pohtia pelialueita, joita haluttaisiin Hexhamiin, söpöön pikkukaupunkiin tallin lähettyvillä.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Pe Syys 19, 2014 12:53 am

Tori voisi olla hyvä; joku "market square" siis. Ja tietty kahviloita ym.
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Pe Syys 19, 2014 8:24 am

Tervetuloa Tintille näin foorumin puolellakin.:)

Ja joo, jonkinlainen tori on tulossa. Kenties se työntekijöiden käyttämä supermarketti ja ajattelin joko normaalia puistoa tai koirapuistoa.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Pe Syys 19, 2014 9:11 am

Enpäs osaa sanoa alueisiin mitään kun en oo vielä missään pelaillut : D Kirjoitteliskos sitä sitten neitokaiseni kaksi kisulia tonne lemmikeihin : )
Pixiekissa
Kentauri
Kentauri
Pixiekissa

Viestien lukumäärä : 1697

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Su Syys 21, 2014 7:30 am

Tervetuloa Riisi, Mulmeli ja Tintti vielä täälläkin! Hexhamin alueisiin en osaa sanoa, koska nykyisistä hahmoistani kukaan tuskin siellä heiluisi. Mutta torit, kahvilat, ravintolat, puistot ja kaupat kuulostaa hyviltä ja kiinnostavilta pelialueilta! Hexham tarvitsee myös ehdottomasti oman vanhan pubinsa :))
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Su Syys 21, 2014 9:58 pm

Häntä koipien välissä palaan nyt sanomaan mitä nöyrimmät pahoitteluni pitkästä poissaolostani. Miulla oli tässä muutto toiseen kaupunkiin ja muuta mukavaa draamaa ja ennen kaikkea olin kaikin puolin laiska (ja sen jälkeen liian nolostunut kirjautumaan sisään pitkän aikavälin jälkeen).

Hyvää päivää myös kaikki uudet tulokkaat :dddd Kirjoittelen jotain fiksua sitten, kun minulla on jotain fiksua sanottavaa. Nyt menen vastaamaan kauan odottaneisiin peleihin omg.
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Su Syys 21, 2014 10:07 pm

Heeeei! Ei tarvitse pahoitella tai nolostella yhtään mitään: saa olla muutakin elämää.

Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Su Syys 21, 2014 10:13 pm

Joo, ihan turhaan hermoilet, Gepardi :--DD Nm: poissaolevana viimeiset 2 kk. ... vai onko se jo 3?

Niin ja tervetuloa kaikille uusille pelaajille ja hahmoille! Voi tsiisus teitä on siunaantunut paljon. Kirkelle iso kiitos siitä, että jaksaa tehdä hahmostatistiikkoja meille kelkasta pudonneille.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Ma Syys 22, 2014 11:20 am

Noniin nyt on Islalla vapaa peli talleilla, sinne saa tulla niin monta pällistelee kun tahtoo. (kuhan pelitahti olisi kohtalaisen reipas ) Isla muutti juuri nyt Rosingsiin : )
Pixiekissa
Kentauri
Kentauri
Pixiekissa

Viestien lukumäärä : 1697

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Su Syys 28, 2014 7:55 am

Kun täällä nyt on puhuttu siitä että teillä on elämä, minulla ei ole.. Haluan pelata! Potkikaa jos tahdotte kanssani skype/foorumipeliä pystyyn. Minullakin on epäaktiiviset aikani ja tiedän jo nyt sanoa, että esim. 10.-12.10. olen työn vuoksi tapahtumassa ja töissä käytännössä 247 joten pelaaminen ei vaan millään onnistu. Mutta hei, se on vaan yksi viikonloppu.

Miten teidän syksynne on alkanut? Kun nyt vihdoin uskallan senkin myöntää, että kesään ei ole enää paluuta.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Su Syys 28, 2014 10:51 pm

Minähän pelaan aina ja ikuisesti ja ihan mitä tahansa. :'D Mutta joo, syksy on alkanut töitä hakemalla (ei vieläkään tuuria niiden suhteen huoh) ja kaikkea turhaa puuhaamalla. Kunpa nyt saisi töitä edes jostakin. Alkaa turhauttaa tämä tekemättömyys. Lisäksi haluan rahaa, niin uskallan tehdäkin jotain. Nyt vain koettaa säästää kaikessa missä pystyy. Unirytmiä pitäisi varmaan kääntää ihmismäisempään suuntaan, mutta se on hankalaa kun iltaisin ei väsytä.

Foorumilla on vihdoin 2000 viestiä, yay! Aika pitkälle ollaan puolessa(?) vuodessa tultu. Hyvä me kaikki!
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Su Syys 28, 2014 11:31 pm

Miulla lähti syksy käyntiin harvinaisen hektisissä tunnelmissa, kun suuntasin taas tänne Skotlantiin ja muunmuassa vielä neljä päivää ennen lähtöä olin vailla kämppää :d Mut kummasti ne asiat vaan järjestyy! Vaikka ei nyt ihan toivotusti menneetkään. Nyt se ois sitten vaan koulua, koulua ja koulua. Joskaan ei ole. Parin viikonkin päästä ois pikareissu Lontooseen Film festivalin merkeissä!
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Ma Syys 29, 2014 8:30 am

Oi skotlannissa gebardi! Eräs toinenkin ropetuttuni oli skotlannissa/brittein saarilla koulussa : ) En muista tarkkaan.

Jos sitä nyt yrittäisi aktivoitua. Into katosi taivaantuuliin aluksi, kun kesti hetki saada seuraa. Sitten alko muissa ropeissa tapahtuman suunnittelua ja tapahtuma, ja ne vetäs mielenkiinnon mukanaan kokonaa. Jos sitä nyt kun täälläkin on tapahtumaa niin ehtisi pelailla! Muutaman ideankin tuohon vaellukseen oon saanut mutta katsoo nyt käykö mitään : D
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Ma Syys 29, 2014 10:29 pm

Miulla alko just toinen vuos! Halusin oikeesti englantiin mut lukukausimaksujen takia päädyin tänne ja tbf en ole katunut! Ihana paikka.

Miekin nyt yritän aktivoitua. FOCUS. Just nyt ei kyl pysty, olin koko päivän syömättä yhtikäs mitään, kun en ehtinyt ja nyt söin sellasen ihan pikkusen roiskeläppäpizzan... ja oon oikeesti niin täynnä kun voi ikinä olla! Miun vatsalaukku vissiin kuivu kasaan kun rusina tässä päivän aikana, koska normaalisti pystysin syömään paljon enemmän hahaha.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Ti Syys 30, 2014 7:44 am

Minä juuri pallottelen Helsinkiin ja Skotlantiin hakemisen välillä. Kiinnostaisi todella paljon lähteä taas ulkomaille opiskelemaan (olin vaihdossa lukiosta), mutta raha vähän hirvittää. Ja tietty se, pääsisikö maisteria tekemään takaisin Suomeen. Mutta onneksi tässä on vielä muutama kuukausi aikaa ihmetellä.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Ti Syys 30, 2014 8:35 am

Miekin olin lukiossa vaihdossa! Japanissa. Mitä rahaan tulee, niin en mie usko miulla kuluvan täällä sen enempi rahaa, kuin mitä miulla Suomessakaan menisi? Ihan normielämistä. Asunnot on kyllä tosi kalliita, mutta ei varmasti Helsinkiin verrattuna. Itsehän olen asunut vaan pienemmissä paikoissa, niin oon Suomessa tottunut vähän matalampiin vuokriin.

Itse en ole päättänyt, mitä teen maisterin suhteen. Aion joka tapauksessa jäädä tänne asumaan, eikä maisteri ole täällä yhtä yleinen suorittaa kuin Suomessa, niin saattaa olla, että jään kandiin. Tosin jos ei töitä tipu, niin sitten meinasin suorittaa vielä senkin.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Ti Syys 30, 2014 8:44 am

Joo, mitä minä katselin hintoja, niin eipä siellä asuminen sen kalliimpaa olisi kuin täälläkään. Ongelma on tosiaan siinä, että siellä ei voi tehdä töitä opintojen ohella, tai lentää ulos Suomen sosiaaliturvasta. Tosin en sitten tiedä, paljonko täälläkään tekisin töitä muuta kuin kesälomalla ja jouluna. Tuntuu vain hurjalta todella elää säästöistä ja kelan tuista, joten pitää nyt katsoa. Vanhemmilta kun ei penniäkään heruisi avuksi.

Minä ajattelin palata tekemään maisterin Suomeen, mutta todennäköisesti jossakin puolessa välissä opintoja olisin jo sitä mieltä, että mitäpä sitä turhia kun voi muuttaa pysyvästi Skotlantiin... Huoh. On tämä vaikeaa. :'D
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1Ti Syys 30, 2014 3:44 pm

Viime vuoden mie elelin ihan kokonaan tuilla ja sitten kesätyörahoilla, mitään erityisiä säästöjä miulla ei ole ja miullakaan vanhemmat ei maksa mitään. Tältä kesältä jäi sit kuitenkin kesätyöt niin vähiin, että joudun pakostakin ottamaan lainaa. Tän syksyn varmaankin pärjään, mut joulun jälkeen on elettävä lainalla :d Mitä noihin töihin tulee, niin en mie ainakaan oo nähnyt mitään suurta ongelmaa siinä.... koska ainakin miulla on täällä pari suomalaista kaveria työskennelleet (ja työskentelevät) koulun ohella, eikä ne ole mihinkään lentäneet Suomen sosiaaliturvasta. Ymmärtääkseni tosta sosiaaliturvasta lentää ulos vain, jos ns. asuu pysyvästi ulkomailla. Opiskelijaa ei vielä lasketa siihen ja opiskelujen ohella työskentelyllä lienee normaalit tulorajat opintotukeen nähden. En tiedä, mutta kuvittelisin :d Ja sit ainahan voi hankkia jotain hämäränpuoleista duunia jostain haha. Lisäksi julkinen terveydenhuoltohan täällä on samalla tapaa joka tapauksessa ilmainen. Ainakin ymmärtääkseni. Ainakaan laskua ei ole koskaan tullut lol.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 5 Icon_minitime1

Kahvihuone
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-topic :: Kahvihuone-
Siirry: