"Tulkaa ehdottomasti", Evie nyökkäsi. "Ihan milloin tahansa, olin minä sitten paikalla tai en. Elijah on aina innoissaan saadessaan esitellä lelujaan Kellylle", nainen naurahti lämpimästi. Oli ihanaa, että lapset tulivat toimeen keskenään. Se oli tarjonnut usean mukavan mahdollisuuden vaihtaa kuulumisia kahvikupin yli kotisohvalla.
"Epäilemättä", hän nauroi. "On se kumma, miten eläimet vievät niin mennessään." Hän ei ollut edelleenkään täysin lämmennyt edes kahdelle koiralle, vaikka olikin asunut niiden kanssa vuosia. Hevoseen tottumisessa menisi vielä kauemmin.
Evie vastasi halaukseen lämpimästi ja viipymättä. Ainakin pohjoisessa oli joku toinenkin hänen poikansa lisäksi, joka oli iloinen hänen näkemisestään. Dakotaa oli aina mukava nähdä. Sääli, että heidän aikataulunsa tuntuivat menevän ristiin tavattoman usein.
"Totta kai. Ansaitsemme hetken hemmottelua arjen keskellä", nainen totesi vakaumuksella ja hymyili leveästi ystävälleen. "Oli ihana nähdä sinua. Yritän tulla käymään vaikka Elijahin kanssa kun olen seuraavan kerran täälläpäin." Hyvästien jälkeen oli aika ottaa suunta kohti kotia, vaikka askel tuntuikin sitä raskaammalta mitä kauemmas kahvilan tarjoamasta hengähdystauosta hän kulki.
[Kiitokset pelistä!]