Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Icon_minitime1Ma Tammi 23, 2017 10:17 pm

Pahoittelen hiljaisuuttani. Opparistressi tekee kaikesta kirjoittamisesta vaikeaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Icon_minitime1Ti Tammi 31, 2017 8:52 pm

Vaikka mä mietin jättäväni tän lopullisesti niin silti palasin... yritin ettii netin ihmeellisestä maailmasta talliropee, mis vois oppii jotain ratsastuksesta, mut en löytänyt joten eksyin taas tänne, joten kenen hihoista nykisin.
Joku saa ilmiantaa itsensä ja opettaa mulle jotain ratsastuksesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Icon_minitime1To Kesä 29, 2017 4:23 pm

Heipähei,

Photobucket ongelmoi, mutta ei huolta - etsitään kuville toinen ratkaisu tai kuvapalvelu.

Olen matkalla Lontoossa 3.–8.7. joten ensi viikon olen poissa maisemista.

Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Icon_minitime1To Heinä 27, 2017 10:40 am

Olen hyvin pahoillani, että hiljaiseloni on jatkunut näin pitkään ja jatkuu edelleen tuntemattomaan ajankohtaan saakka...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Icon_minitime1To Heinä 27, 2017 7:19 pm

Itse olen hiljempaa varmasti vielä pitkän aikaa sillä eräs läheiseni on menehtynyt
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Icon_minitime1Pe Syys 01, 2017 6:54 pm

Oops eli joo, fuksiviikot vievät kaiken ajan ja hyvinvoinnin, joten tämän viikon lisäksi ainakin seuraavat kaksi viikkoa menee hiljaisella :--D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Icon_minitime1To Syys 14, 2017 5:30 pm

Koira tuhosi läppärin laturin, joten olen sivussa siihen asti että onnistun uuden hommaamaan. Olen myös muuttamassa ensi tiistaina 19.9. Belgiaan, joten voisin veikata että ensi viikollakaan minua ei pahemmin näy, riippuen toki siitä milloin saan uudelle kämpälle netin ja muutenkin hommat luistamaan uudessa maassa.

Edit pe 15.9.// Sainkin uuden laturin nopeammin kuin oletin, joten kone on taas käytössä. Näin ollen roikun varmaan vielä viikonlopun paikalla, ennenkö muutto aiheuttaa katoamistempun hetkeksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Simppura
Höpsötys
Höpsötys



Viestien lukumäärä : 14
Join date : 11.09.2017
Ikä : 22

Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: pienitauko (bc koulu)   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Icon_minitime1Su Loka 01, 2017 9:10 am

Mulla on tällähetkellä menossa kuukauden koulunkäymisen jälkeen se *rankka* aika, ja aattelin jos voisin pienen tauon pitää.

Syitä on seuraavia:
-Koulu 60km päässä.
-Herätys aamuisin 5:30, pääsen kotiin 17:15 aikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Icon_minitime1Ma Loka 09, 2017 3:46 pm

Olen (Silkin kanssa) Lontoossa reissussa 10.–15.10., joten meidän puoleltamme hiljaista tämän viikon. Pitäkää pippalot!
Takaisin alkuun Siirry alas
Simppura
Höpsötys
Höpsötys



Viestien lukumäärä : 14
Join date : 11.09.2017
Ikä : 22

Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Icon_minitime1Ma Marras 13, 2017 2:09 pm

Pahoittelut poissaolostani, on netti pätkinyt (välillä toimii ja välillä ei) ja joten roolauskin aina välillä vissiin ei ole paikalle saapunut :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Icon_minitime1To Joulu 21, 2017 1:33 am

Jään määrittelemättömän pituiselle tauolle nyt kun palaan jouluksi Suomeen, ja sen jälkeen hautaudun yliopistolla tenttikiireisiin. Voisin ehkä varovaisesti veikata palaavani helmikuun puolivälissä, joten pitäkää lippu korkealla siihen saakka. Hyvää joulua ja iloista uutta vuotta kaikille!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Icon_minitime1Ke Elo 01, 2018 9:41 pm

Olen elokuun tauolla yliopiston kiireiden tähden, joten nähdään syyskuun puolella :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Icon_minitime1To Loka 25, 2018 2:15 pm

Minun taipaleeni täällä on nyt tullut päätökseensä. Hyviä jatkoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat - Sivu 2 Icon_minitime1

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-topic :: Seuranhaku ja suunnittelu-
Siirry: