Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Hahmot vastaavat 2.0

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1Pe Huhti 14, 2017 9:40 pm

Teille, jotka haluatte sukeltaa vielä vähän syvemmälle hahmoihinne.

HAHMOT VASTAAVAT 2.0

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi?
2. Elämäsi paras syntymäpäivä?
3. Kamalin joulusi?
4. Paras saamasi lahja?
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät!
6. Kerro vanhemmistasi.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi?
8. Millainen lapsuuden kotisi on?
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön?
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi?

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi.
12. Lempiopettajasi?
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi?
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella?
15. Milloin muutit pois kotoa?
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli?
17. Typerin nuoruutesi kapina?
18. Ensimmäinen ihastuksesi?
19. Kerro ensisuudelmastasi.
20. Ensimmäinen työpaikkasi?

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi?
22. Entä lempikenkäsi?
23. Lempijuomasi?
24. Herkku, jota et voi vastustaa?
25. Lempijäätelömakusi?
26. Lempiaamupalasi?
27. TV-sarja, jota seuraat?
28. TV-sarja, jota katsot salaa?
29. Lempitapasi matkustaa?
30. Suosikkimatkakohteesi?

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi.
32. Mitä yöpöydälläsi on?
33. Mitä jääkaapissasi on?
34. Oletko aamuihmisiä?
35. Miten vietät sateisen päivän?
36. Mitä harrastat?
37. Esittele lemmikkisi.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen?
39. Salainen paheesi?
40. Milloin olet onnellisimmillasi?


Viimeinen muokkaaja, Kirke pvm Su Kesä 18, 2017 5:49 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1Pe Huhti 14, 2017 11:10 pm

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? - Artemis Cavanaugh
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? -Kun täytimme siskoni kanssa viisi ja saimme molemmat ponin. Tabby oli maailman paras poni, kimo welsh b ruuna.
3. Kamalin joulusi? - Kaikki. Vihaan joulua.
4. Paras saamasi lahja? - Se etten saanut mitään. Harva osaa ostaa lahjaa jota arvostan.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! - Ärsyttävä, kaikkitietävä isosisko Deirdre sekä vähän vähemmän ärsyttävä, täydellinen pikkuveli Aiden.
6. Kerro vanhemmistasi. - Äitini on ylihuolehtivainen ja joskus vähän hysteerinen. Isäni oli hiema  rauhallisempi ja järkevämpi.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? - Kun voitin ensimmäiset estekisani seitsemänvuotiaana.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? - Kolmikerroksinen omakotitalo, rakennettu 1972.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? - Äidin tekemän leivän.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? - Varastossani saattaa olla vanha keinuhevoseni. Musta, valkoisella merkillä. En ole varma, olen saattanut heittää sen pois.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. - Kidutusta.
12. Lempiopettajasi? - Ratsastuksenopettajani.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? - Olin yhdeksän kun päätin haluavani esteratsastuksen huipulle.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? - Olen opiskellut energia- ja ympäristötekniikkaa. Diplomi-insinööri.
15. Milloin muutit pois kotoa? - Muutin kokonaan pois kun olin 20.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? - Valoisa yksiö avokeittiöllä ja makuualkovilla.
17. Typerin nuoruutesi kapina? - Nuoruuteni oli yksi typerä kapina.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? - Ihastuin 13-vuotiaana siskoni parhaaseen ystävään. En koskaan sanonut mitään.
19. Kerro ensisuudelmastasi. - Olin 22-vuotias, humalassa ja en oikeastaan muista siitä muuta kuin hermostuneisuuden, häpeän ja seuraavan aamun krapulan.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? - Ensimmäinen kiinteä työpaikkani on ollut Rosings Park. Vaihtuvia paikkoja ja useita työnantajia, eli hevosenomistajia, samaan aikaan on ollut. 

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? - Hyvin, hyvin tummanvihreä räätälillä teetetty puku.
22. Entä lempikenkäsi? - Tummanruskeat italialaiset nahkakengät.
23. Lempijuomasi? - Vesi
24. Herkku, jota et voi vastustaa? - Saksanpähkinät
25. Lempijäätelömakusi? - Bourbon vanilla
26. Lempiaamupalasi? - Kuppi hyvää kahvia
27. TV-sarja, jota seuraat? - En juuri nyt mitään.
28. TV-sarja, jota katsot salaa? - Hannibal
29. Lempitapasi matkustaa? - Lentäen
30. Suosikkimatkakohteesi? - Uusi tuttavuus, Japani. Kaunis paikka.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. - Yksikerroksinen omakotitalo, modernilla ja minimalistisella sistuksella. Lähinnä mustaa ja valkoista.
32. Mitä yöpöydälläsi on? - Kalenteri, päiväkirja, puhelin ja vesilasi.
33. Mitä jääkaapissasi on? - Erilaisia kasviksia, kaksi pakettia kanaa, lohimedaljonkeja, kauramaitoa, hedelmiä, maustamatonta jogurttia.
34. Oletko aamuihmisiä? - Olen.
35. Miten vietät sateisen päivän? - Sisällä lukien tai töitä tehden.
36. Mitä harrastat? - Lukemista.
37. Esittele lemmikkisi. - Sergei on 5-vuotias keskikokoinen snautseri. Väärinymmärretty ja huonosti kasvatettu, mutta muuten hyvä koira.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? - Depeche Moden Silence.
39. Salainen paheesi? - Hevostarvikkeiden shoppailu ja porkkanakakku.
40. Milloin olet onnellisimmillasi? - Kun onnistun jossakin missä en ole ennen onnistunut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1La Huhti 15, 2017 9:50 am

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? Effie Hepburn
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? 2013, ensimmäinen uudessa elämässäni. Paulus ja Colin leipoivat kammottavan epäonnistuneen kakun, katsoimme Breakfast Clubin ja pelasimme Trivial Pursuitia.
3. Kamalin joulusi? 2012. Se oli hyvin pimeää aikaa.
4. Paras saamasi lahja? Ystäväni.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! Ei, olen ainoa lapsi.
6. Kerro vanhemmistasi. Äitini on menestynyt, tunnettu yritysasianajaja Cityssä. Hän on investoinut merkittävästi uraansa. Isäni muutti Irlantiin, kun olin 5-vuotias.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? Äitini romahdus isäni lähdön jälkeen.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? Kliinisen siisti, valkosävyinen, hämärä asunto Fitzroviassa.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? Pesuaineen.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? Narnian tarinat.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. Rakastin koulua ja nautin opiskelusta. Ikätoverit eivät olleet erityisen miellyttäviä.
12. Lempiopettajasi? Matematiikan opettaja. Harmaantunut mies, joka muistutti ulkoiselta olemukseltaan Albert Einsteinia. Hän oli erittäin kannustava, inspiroiva opettaja.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? Se on jatkuva prosessi.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? Opiskelin monimuotoisen maisteritason lakitutkinnon Cambridgessä.
15. Milloin muutit pois kotoa? 17-vuotiaana, kun lähdin Cambridgeen.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? Huone vanhasta rivitalosta lähellä yliopistoa. Se oli persoonallinen, vetoisa asunto, jonka putket vinkuivat.
17. Typerin nuoruutesi kapina? En kadu Cambridgen jättämistä ja uuden elämän aloittamista.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? Harry St. John Edwards, luulen.
19. Kerro ensisuudelmastasi. Hän oli professorini. Olimme jääneet luentosaliin kaksin väittelemään Posnerin teoriasta, ja hän yllätti minut täysin.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? Rosings Park, jos harjotteluita lakitoimistoissa ei lasketa.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? Poolokauluksellinen neule ja huolella silitetyt, suorat housut.
22. Entä lempikenkäsi? Punaiset ballerinat.
23. Lempijuomasi? Sitruunalimonaadi.
24. Herkku, jota et voi vastustaa? Sorbetti.
25. Lempijäätelömakusi? Vaihtelevat yhdistelmät eri makuja, mutta sitruuna, mango ja vadelma ovat aina erinomaisia.
26. Lempiaamupalasi? Tuore hedelmäsalaatti marjoilla.
27. TV-sarja, jota seuraat? The Office.
28. TV-sarja, jota katsot salaa? Strictly Come Dancing.
29. Lempitapasi matkustaa? Lontoon metro.
30. Suosikkimatkakohteesi? Tokio ja Rooma.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. Rivitalon toisen kerroksen yhden makuuhuoneen asunto. Vaaleita värejä, yksinkertainen, vähäeleinen sisustus. Hyvin siisti.
32. Mitä yöpöydälläsi on? Herätyskello ja Charles Dickensin kesken oleva romaani.
33. Mitä jääkaapissasi on? Jääpaloja, jäätelöä, tuoremehua ja muutama, vihreä omena.
34. Oletko aamuihmisiä? Ehdottomasti.
35. Miten vietät sateisen päivän? Toimistolla, todennäköisesti.
36. Mitä harrastat? Listoja, lukemista, lautapelejä ja musikaaleja.
37. Esittele lemmikkisi. Jinni, tallimestarimme kullanvaalea borzoi, asuu silloin tällöin luonani.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? Book of Love - Peter Gabriel. Se on ensimmäinen tanssi, jonka tanssin jonkun kanssa.
39. Salainen paheesi? Euroviisut.
40. Milloin olet onnellisimmillasi? Listojen, aikataulujen ja taulukkojen ympäröimänä, tai ehkä pelatessani lautapelejä ystävieni kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1La Huhti 15, 2017 10:37 am

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? - Deirdre Kyra Cavanaugh
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? - Taisin täyttää kahdeksan, kun sain ihanan viktoriaanisen nukketalon. Se on ulkoa mintunvihreä, siellä oli ihanat kalusteet ja jopa aitoja posliiniastioita... Se oli ihana. Se on tallessa edelleen. Silloin ei pidetty ollenkaan juhlia, mutta nautin päivästä perheen kanssa enemmän kuin lahjoista ja hälinästä.
3. Kamalin joulusi? - Ensimmäinen joulu jonka vietimme ilman Artemista. Hän oli kaksi viikkoa aiemmin yrittänyt itsemurhaa, eikä päässyt kotiin osastolta jouluksi. Yritimme juhlia, mutta se oli kamalaa. Toinen kamala joulu on ollut isäni viimeinen, hän oli jo todella huonossa kunnossa silloin ja selvästi pettyi kun kaikki lapset eivät tulleet jouluksi kotiin.
4. Paras saamasi lahja? - Paras saamani lahja on pieni soittorasia joka sain Julianilta joululahjaksi ollessani vaihdossa.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! - Kaksi pikkuveljeä, Artemis ja Aiden. Molemmatovat todella rakkaita, vaikka he raastavatkin hermojani aina välillä - molemmat.
6. Kerro vanhemmistasi. - Äiti on ihana, todella sydämellinen ihminen. Isä myös, tiesin aina voivani luottaa vanhempiini missä tahansa.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? - Olin teini kun löysin pikkuveljeni verisestä vessasta tajuttomana. Se jää mieleen vaikka ei haluaisi.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? - Kodikas, hieman vanhanaikaisesti sisustettu kolmikerroksinen omakotitalo. Äitini ei enää asu siinä, hän muutti pois kun isä kuoli kaksi vuotta sitten.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? - Sunnuntaiaamuna tehdyt vohvelit
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? - Aiemmin mainitun nukkekodin lisäksi olen säästänyt joukon värityskirjojani.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. - Mukavaa aikaa, viihdyin koulussa hyvin
12. Lempiopettajasi? - Luokanopettajani kun olin kahdeksan. Aivan ihana nainen.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? - Kun hain yliopistoon. Sitä ennen en tiennyt mitä oikeasti haluaisin tehdä.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? - Kaupankäyntiä sekä johtoa ja markkinointia. En aio opiskella enempää.
15. Milloin muutit pois kotoa? - Vasta yliopiston jälkeen virallisesti ja en enää vieraillut viikonloppuja kotona niin usein.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? - Kodikas, hieman retrohtava kaksio Dublinissa. Aika kamala sisustus, suoraan sanoen. Mutta se oli silloin hieno!
17. Typerin nuoruutesi kapina? - Kerran en olisi halunnut jäädä kotiin vahtimaan Aidenia, sanoin käyväni autotallissa. Olin 17-vuotias. Äiti ja isä tulivat kotiin ennen minua, heitä oli vastassa itkuinen Aiden joka oli aivan varma että mörkö oli vienyt minut. Hänellä oli lapsena vilkas mielikuvitusja hävettä että jätin hänet yksin.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? - Taisin olla kuusi, kun olin aivan lääpälläni naapurin poikaan. Hän taisi olla kaksi vuotta vanhempi kuin minä.
19. Kerro ensisuudelmastasi. - Pyjamabileissä 14-vuotiaana. Kaverin ihastus kiipesi kavereineen ikkunasta huoneeseen ja pelasimme pullonpyöritystä.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? - Nykyinen työpaikkani, asemani oli tosin vain assistentti.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? - Klassinen jakkupuku kynähameella.
22. Entä lempikenkäsi? - Dolce&Gabbanan korkokengät, jotka luokitellaan jo vintageksi. Mukavammat kuin aamutossut.
23. Lempijuomasi? - Hyvä kuiva siideri.
24. Herkku, jota et voi vastustaa? - Miltein mikä tahansa mitä Julian tekee, mutta hän tekee parasta uunijäätelöä.
25. Lempijäätelömakusi? - Kirsikka tai suklaa
26. Lempiaamupalasi? - Hyvä aamupala sängyssä. Teetä, kahvia, täytetty croissant ja hedelmäsalaattia.
27. TV-sarja, jota seuraat? - The Crown
28. TV-sarja, jota katsot salaa? - 70's Show
29. Lempitapasi matkustaa? - Auto. Se on kaikista mukavinta, vaikka onkin hidasta lentämiseen verrattuna.
30. Suosikkimatkakohteesi? - Limerick tai Dublin. Limerickista olen kotoisin, mutta äiti asuu nykyään Dublinissa.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. - Sisältä moderni ja melko hillitty. Hyvin siisti, avomieheni on tarkka siisteydestä.
32. Mitä yöpöydälläsi on? - Kirja, puhelimen laturi ja bluetooth-kuulokkeeni.
33. Mitä jääkaapissasi on? - Luoja tietää mitä siellä on tai itseasiassa Julian tietää. Minä en juurikaan.
34. Oletko aamuihmisiä? - Olen, paitsi jos saan viettää hitaan aamun Julianin kainalossa. Silloin en haluaisi nousta ikinä.
35. Miten vietät sateisen päivän? - Kotona tai sitten lähden kahvilaan tapaamaan ystäviä.
36. Mitä harrastat? - Milloin mitäkin liikuntaa ja lukemista.
37. Esittele lemmikkisi. - Minulla ei ole lemmikkejä.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? - Queen - Show Must Go On. Kuuntelin sen puhki ja itkin kun erosimme Julianin kanssa aiemmin.
39. Salainen paheesi? - Alusvaatteiden ostaminen. Ostan aivan liikaa ties millaisia hepeniä, vannon etten ole koskaan käyttänyt kaikkia niitä.
40. Milloin olet onnellisimmillasi? - Kotona, kun saan illalla käpertyä lukemaan Julianin kainaloon. Kumpikaan ei sano mitään, keskitymme omaan kirjaamme ja silti olemme siinä toisillemme täysin läsnä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1La Huhti 15, 2017 5:32 pm

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? - Josephine Amelia Derbyshire
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? - 13-vuotissyntymäpäiväni, kun sain Valiantin, ensimmäisen oikeasti hienon ja tasokkaan ponini, syntymäpäivälahjaksi. Vally oli upea poni.
3. Kamalin joulusi? - Mikään joulu tähän mennessä ei ole ollut erityisen kamala, joskin vuoden 2015 joulua en muistele mielelläni, sillä se tuntuu näin jälkikäteen kovin valheelliselta ajalta elämässäni.
4. Paras saamasi lahja? - Valiant, jälleen kerran. En muuten ole mikään erityinen lahja-ihminen.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! - Ei ole, luojan kiitos.
6. Kerro vanhemmistasi. - Vanhempani ovat elämäni tärkeimmät ihmiset. He ovat minulle loputon inspiraation lähde. He ovat molemmat tehneet upean uran kilparatsastuksen ja hevostenkasvatuksen parissa - Isäni Lincoln on hyvin klassinen hevosmies ja rauhallinen hiljainen mies, kun taas äitini Meilin on hyvin vahva ja säntillinen persoona.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? - Kun toin kotiin ensimmäisen mestaruuspokalini ja kaikki tuttuni tallilla onnittelivat minua ja pitivät minulle pienet juhlat tallin olotilassa.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? - Lapsuudenkotejani oli useampi, vaikkakin Lontoo on tuntunut aina omimmalta. Lontoon talo oli vaatimaton mutta viihtyisä omakotitalo keskustan ulkopuolella. Iso takapiha ja iso keittiö, vanhempani ja minä tosin vietimme paljolti aikaa muualla kuin kotona.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? - Kaikissa kiinalaisissa ruoissa käytetyissä mausteissa on jotakin kotoisaa, mutta kevätkääryleet ovat ruoka, jota tein äidin kanssa nuorempana niinä harvoina vapaapäivinä, joina meillä oli aikaa tehdä kunnolla ruokaa.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? - Minulla on kotona vielä jäljellä lukuisia hevoskirjoja joita luin mutta leluista en tiedä lainkaan.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. - Olin luokkani ainoa kiintiöponityttö - varsin klassinen tapaus tytöstä, joka olisi osannut, jos häntä olisi kiinnostanut. Kouluvuoteni menivät varsin rauhallisissa tunnelmissa, mutta poissaoloja ja kotiläksyunohduksia kertyi varsin reilusti.
12. Lempiopettajasi? - Saanko vastata estevalmentajani?
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? - Jo hyvin nuorena, olihan tämä ammatti minulla kirjaimellisesti verissä.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? - Opiskelin ratsuttajaksi mutta sen enempää en ole koulun penkeillä istunut.
15. Milloin muutit pois kotoa? - 19-vuotiaana kun muutin Ranskaan töiden perässä.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? - Briven tallin työntekijöiden asuntola, joka käsitti oman makuuhuoneen ja muut yhteiset tilat, jotka jaoin kolmen tai kahden muun työntekijän kanssa. Se oli upea ensimmäinen koti.
17. Typerin nuoruutesi kapina? - Kaikki ne kerrat kun suutuin siitä, etten pärjännyt ratsailla niin hyvin kuin olisin halunnut ja uhkasin lopettaa koko harrastuksen. Mitä oikein ajattelin?
18. Ensimmäinen ihastuksesi? - Eräs rinnakkaisluokkalainen poika Irlannin ajoilta, kun olimme 14-vuotiaita. Tosin, nössö kun olin, en oikeasti tehnyt silloin asialle mitään.
19. Kerro ensisuudelmastasi. - Ensimmäistä pusuani en muistele millään suurella ylpeydellä... sain sen 19-vuotiaana Ranskassa erään työkaverini ystävältä bileissä. Oli meidän välillä kai joku kesäromanssikin silloin aikoinaan.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? - Tein pikkurahasta ratsutuksia 15-18-vuotiaana, joten se laskettaisiin ensimmäiseksi työkseni.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? - Ratsastusvaatteet ehdottomasti, en oikein osaa olla missään muussa.
22. Entä lempikenkäsi? - Tallikenkieni lisäksi mustat, matalat arkinilkkurit, jotka ovat todella mukavat jalassa.
23. Lempijuomasi? - Kivennäisvesi
24. Herkku, jota et voi vastustaa? - Jogurttikuorrutteiset pähkinät
25. Lempijäätelömakusi? - Syön jäätelöä todella harvoin mutta mangojäätelö tai ennemminkin sorbetti on todella hyvää.
26. Lempiaamupalasi? - Puuroa marjoilla ja kahvia, tai jotain muuta mikä pitää nälän poissa työn kiireissä.
27. TV-sarja, jota seuraat? - Ei minulla ole aikaa sellaiselle, mutta nuorempana seurasin työkavereiden tai kavereiden kanssa satunnaisia reality-sarjoja.
28. TV-sarja, jota katsot salaa? - Niinä satunnaisina hetkinä kun ehdin istahtaa ruudun ääreen, katson vanhaa suosikkiani Housea. Laadukkaat ja nerokkaat draamasarjat ovat mitä jaksan katsoa vapaa-ajallani.
29. Lempitapasi matkustaa? - Hevosrekka on tullut vuosien varrella tutuksi, mutta lentokone pysyy lempitapanani matkustaa. Nopeaa ja helppoa.
30. Suosikkimatkakohteesi? - Espanja, joskin en muista milloin viimeksi olisin ollut todellisella lomamatkalla.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. - Asun Newcastlessa rannikolla. Alue on vaatimaton, mutta kerrostalo on viihtyisä ja parvekkeeltani on näkymä merelle. Olen vihdoinkin saanut kaiken asunnossani melko järkevään järjestykseen ja se alkaa tuntumaan kodilta. Asunto on melko pieni kaksio, mutta se on käytännöllinen ja sopiva minulle ja Chérille.
32. Mitä yöpöydälläsi on? - Pieni vaalea lamppu, pino hevoslehtiä ja käsirasva.
33. Mitä jääkaapissasi on? - Säälittävän vähän aineksia ja eineksiä, mehuja ja smoothieita ja muita ruoka-aineita. Se on hyvin harvoin täynnä.
34. Oletko aamuihmisiä? - Olen, menen mieluummin aikaisin nukkumaan ja herään sitten myös aikaisin.
35. Miten vietät sateisen päivän? - Olen tallilla satoi tai paistoi.
36. Mitä harrastat? - Ratsastuksen lisäksi minulla ei ole aikaa juuri muuhun kuin sitä tukevaan liikkumiseen - käyn joskus lenkeillä mutta lähinnä joogaan ja teen lihaskuntoa kotoa käsin tai salilla.
37. Esittele lemmikkisi. - Chéri on 9-vuotias jackrusselinterrierinarttu. Se on puhdasverinen tallikoira ja sen lempipuuhaa on lokoilla maneesinlaidalla ratsukoiden menoa seuraten.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? - 'N Syncin biiseissä on jotain nolottavan nostalgista.
39. Salainen paheesi? - Kaksihaaraisten hiusten nyppiminen
40. Milloin olet onnellisimmillasi? - Rakkaan tammani Maryn ja hänen varsansa kanssa ollessani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1Su Huhti 16, 2017 12:26 pm

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? Knox Norwood
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? Ehkä 13-vuotissyntymäpäivä Tansaniassa. Lähdimme parhaan ystäväni, Taten, kanssa salaa omalle safarille keskellä yötä ja kokemus oli uskomattoman hieno typeryydestään huolimatta.
3. Kamalin joulusi? 2012, ensimmäinen ilman Hestiaa.
4. Paras saamasi lahja? Vuodet Tansaniassa ja Madagascarilla.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! Ei ole.
6. Kerro vanhemmistasi. Äitini on uskomattoman vahva nainen ja on omistanut koko elämänsä eläinten hyvinvoinnille. Hän on arvostettu eksoottisten eläinten eläinlääkäri ja tutkija, ja ihailen häntä suunnattomasti. Isäni on toisen polven eläinkouluttaja ja perinteitä kunnioittava mies. Olemme nykyään yhtiökumppaneita.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? Kenties ensimmäinen (ja luvaton) kasvotusten kohtaaminen bengalintiikerin kanssa. Se haistoi kasvojani. Saatoin tuntea sen lämmön ja viikset ihollani, katsoin sen silmiin ja olin myyty loppuiäkseni.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? Mieluisin oli telttamme Serengetin laidalla. Siellä oli vähänlaisesti nykymukavuuksia, mutta istuin illat katselemassa leiskuvaa auringonlaskua ja kuuntelin kuinka ympäröivä, lämmin pimeys heräsi henkiin.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? Tuoreen korianterin.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? Ei ole. Leikin lapsuuteni ulkona, hurjissa mielikuvitusseikkailuissa.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. Hajanaisia, sekavia ja välttämätön paha. Opiskelin paljon kotiopetuksessa ja kävin koulua pätkittäin siellä, missä se oli mahdollista. Olen aina oppinut mieluummin käytännössä kuin kirjoista.
12. Lempiopettajasi? Äiti. Hänen tietonsa eksoottisista eläimistä ja ekosysteemeistä hämmästyttävät minua vielä tänäänkin.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? Aina. En usko, että minulla olisi edes ollut vaihtoehtoja.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? Zoologiaa, ennen kuin luin eläinlääkäriksi.
15. Milloin muutit pois kotoa? Yliopistoon lähtiessäni, mutta käytännössä asuin eläintilallamme siihen saakka, että muutin Britanniaan.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? Jaettu huone yliopiston kampuksella. En käyttänyt sitä paljoa.
17. Typerin nuoruutesi kapina? Varomattomat riskit eläinten kanssa.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? Namunyak. Hän oli maasai, täysin peloton ja elegantti kuin luonnonhenki, eikä piitannut paljoa minusta, 12-vuotiaasta länsimaailman kasvatista.
19. Kerro ensisuudelmastasi. Hänen nimensä oli Lotte, ja hänen vanhempansa työskentelivät samassa tutkimusprojektissa äitini kanssa. Olimme 14-vuotiaita ja jäimme kaksin myöhäisillan nuotiolle. Hänellä oli kesytön, vaalea tukka, pisamia ja hän maistui minttupastilleille.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? Olen tehnyt ikäni töitä perheyrityksessä ja sen nimissä.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? Valkoinen t-paita, beiget chinot tai shortsit ja paljaat jalat.
22. Entä lempikenkäsi? Mustat Converse-tennarit.
23. Lempijuomasi? Tuoremehu.
24. Herkku, jota et voi vastustaa? Tuoreet mangot.
25. Lempijäätelömakusi? Hedelmäsorbetit.
26. Lempiaamupalasi? Proteiinirahka tai smoothie.
27. TV-sarja, jota seuraat? Big Bang Theory.
28. TV-sarja, jota katsot salaa? En ehdi katsoa televisiota, mutta ehkä Hell's Kitchen.
29. Lempitapasi matkustaa? Luonnossa jalan samoillen tai hevosella.
30. Suosikkimatkakohteesi? Mikä tahansa luontokohde, jossa on rikas eläimistö, erityisesti Afrikka.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. Se on vetoisa, natiseva, menneiden vuosikymmenten retrohelmi, joka yleensä tuoksahtaa märälle ketulle ja hajoaa johdonmukaisesti jostakin.
32. Mitä yöpöydälläsi on? Puhelin, yleensä.
33. Mitä jääkaapissasi on? Kolmen ihmisen sekalaiset eväät. Minun hyllylläni satunnaisesti vihanneksia ja hedelmiä, salaatinkastiketta, tuoremehua ja joskus pari olutpulloa.
34. Oletko aamuihmisiä? En, mutta lähden mielelläni lenkille aamusta.
35. Miten vietät sateisen päivän? Ulkona samoin kuin minkä tahansa muun, mutta hieman vähemmän hyväntuulisesti.
36. Mitä harrastat? Monimuotoista ulkoilua, retkeilyä, vuorikiipeilyä ja mukavia illanviettoja ystävien kanssa.
37. Esittele lemmikkisi. Tilallani Englannissa on nyt pöllöjä ja korppeja, harakka, kesykettu, lumileopardi, musta leopardi, siperiantiikeri ja kuusi nuorta harmaasutta.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? You Can Call Me Al - Paul Simon
39. Salainen paheesi? Suoraan tölkistä juominen.
40. Milloin olet onnellisimmillasi? Luonnossa kulkiessani ja eläinten kanssa onnistuessani. Löydän jotain onnellisuuden arvoista yleensä päivittäin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1Su Huhti 16, 2017 9:26 pm

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? Maryam Antheia Milton Akiwande Genevieve Broadbent
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? - 9-vuotissyntymäpäiväni San Diegossa. Juhlittuamme kolmistaan kakkukestein lähdimme delfiiniajelulle isolla veneellä ja pääsin näkemään kokonaisen delfiiniparven aivan läheltä. Se oli maaginen ja ikimuistoinen kokemus nuorelle tytölle, vaikka olenkin päässyt näkemään delfiinejä sen jälkeenkin.
3. Kamalin joulusi? - 1992 joulu. Olin vasta asettunut aloilleni Yorkissa setäni luo eikä mikään tuntunut miltään.
4. Paras saamasi lahja? - Sain äidiltäni Costa Ricalla 8-vuotissyntymäpäivälahjaksi kahden punotun rannekorun setin ja se on vieläkin minulla ja pidän sitä lähes joka päivä ranteessani muistona.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! - Olen ainoa lapsi mutta koen, että setäni ja tätini lapset Blanche, Breanne ja Braden ovat kuin sisaruksia minulle. Olen tuntenut heidät (kunnolla) kuitenkin jo 10-vuotiaasta lähtien.
6. Kerro vanhemmistasi. - Vanhempani olivat ja ovat yhä elämäni tärkeimpiä ihmisiä. Kannan heitä mukanani aina. He olivat nerokkaita, lahjakkaita ja erikoisia ihmisiä, joilta olen oppinut maailmasta enemmän kuin olisin koskaan voinut toivoakaan. Isäni Carlisle oli suurisydäminen eläinlääkäri ja äitini Alexis valtavan utelias arkeologi ja historioitsija kaiken muun ohella, mitä he olivat niin monelle ihmiselle.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? - Varmastikin kaikki vuoden 1986 hetket, sillä se oli ensimmäinen vuoteni muualla kuin Etelä-Afrikassa. Vaikka olin vielä pieni muistan hyvin sen tunteen, kun tajusin miten paljon kaikkea jännittävää kotikaupunkini ulkopuolella olikaan.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? - En voisi valikoida vain yhtä lapsuuden kotia, vaikka kuinka yrittäisin. Olen asunut ympäri maailmaa ja monesti katto pääni päällä oli joko liikkuva minibussi tai jotakin aivan muuta. Port Elizabethin iso vaaleakivinen talo, vanhempieni vaaleankeltainen minibussi ja setäni ja tätini kartano Yorkissa ovat kuitenkin ne kolme muistorikkainta kotia minulle.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? - Äitini rakasti kanelia, joten laitoimme sitä yhdessä aivan kaikkeen. Kanelin tuoksu on minulle todella nostalginen.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? - Kun lähdimme Port Elizabethistä, suurin osa leluistani lahjoitettiin ja pakostakin osa tippui ja hukkui matkasta myöhemmin. Isäni kuitenkin osti minulle vauvana helisevän pienen nallen ja se on pysynyt minulla aina.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. - Minun kouluvuoteni eivät todellakaan olleet niinsanotusti oppikirjasta. Suurimman osan ajasta minua kotiopetettiin matkan päällä tai sitten en ollut koulussa lainkaan. Vasta 11-vuotiaana pääsin oikeaan kouluun Yorkissa. Sen jälkeen keskitin energiani miellyttääkseni setääni ja tätiäni ja tein parhaani koulussa. Innostus koulun penkillä istumiseen ja hiljaa paikallaanoloon hyytyi kuitenkin nopeasti enkä voi väittää olleeni kovin loistelias oppilas. Olin aikamoinen rämäpää ja yllytyshullu aikoinaan.
12. Lempiopettajasi? - Pidin kaikesta huolimatta yläasteen musiikinopettajastani. En ole ikinä ollut musikaalisesti kovin lahjakas, mutta hänen tunneillaan sai tehdä ja pitää melua ja hän teki oppimisesta mielekästä.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? - Kuvittelin pitkään, että minusta tulisi töiden osalta äitini jalanjäljissä arkeologi tai lapsuuteni innoittamana matka tai eräopas tai eläintenhoitaja. Vasta 17-vuotiaana aloin oikeasti pohtia uraani ja silloinen hevosharrastus tuntui erinomaiselta uravalinnalta. Muutoin olen aina tiennyt, että haluan nähdä maailmaa ja kunnioittaa maailmaa yhtälailla kuin vanhempani seikkailivat.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? - Opiskelin neljän vuoden ajan ratsastuksenopetusta ja ratsutusta. Sen lisäksi olen käynyt tuomarinkurssit. Muita tavanomaisia opintoja minulla ei ole.
15. Milloin muutit pois kotoa? - 18-vuotiaana, kun muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? - Räsyinen, likainen, onneton. En ollut mikään kodinhengetär silloin enkä taida olla vieläkään.
17. Typerin nuoruutesi kapina? - Yritin hyljeksiä Amosin perhettä pitkään ja nyt se tuntuu mitä typerimmältä asialta. He ovat ihania ihmisiä ja ovat auttaneet minua enemmän kuin edes ansaitsen.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? - Ah, George 11. luokalta. Olin 16-vuotias ja George minua vuoden vanhempi. Hän oli komea, vilpitön ja yhtä menevä kuin minäkin. Se suhde ei tosin kestänyt kuin viikon vai kaksikin.
19. Kerro ensisuudelmastasi. - Sain itseasiassa ensimmäisen pusuni silloiselta parhaalta kaveriltani Port Elizabethin ajoilta kun olin luulisin 2-vuotias. Vanhempani aina jaksoivat muistuttaa, miten söpöä se heistä oli.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? - Olin 17-vuotiaana kaupan kassalla kotini läheisessä marketissa.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? -Viihdyn oikeastaan melkein minkälaisessa t-paita + farkku-yhdistelmässä.
22. Entä lempikenkäsi? -  Lempikenkäni ovat ehdottomasti vaelluskenkäni. Ne ovat elämää nähneet mutta sopivat jalkaani kuin valettu ja toimivat niin arjessa, ratsailla kuin reissussakin.
23. Lempijuomasi? - Vanha kunnon vesi tai vahva luomukahvi
24. Herkku, jota et voi vastustaa? - Kuivatut banaanilastut
25. Lempijäätelömakusi? - Lähikaupoissani hyvät vegaaniset jäätelöt ovat harvassa, mutta yhdessä kuppilassa maistoin erinomaista maidotonta minttusuklaajäätelöä.
26. Lempiaamupalasi? - Ehdottomasti marjasmoothie tai yltäkylläinen avokadoleipä
27. TV-sarja, jota seuraat? - Greyn anatomia
28. TV-sarja, jota katsot salaa? - The Voice UK
29. Lempitapasi matkustaa? - Liikaa valinnanvaraa! Jalan tai hevosella, jos täytyy valita.
30. Suosikkimatkakohteesi? - Jälleen vaativa kysymys. Ehkäpä se on Afrikka, tarkemmin Etelä-Afrikka ja Port Elizabeth. Siihen liittyy niin paljon hyviä muistoja.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. - Kotini on museo - yhtä pölyinen, sekalainen ja täynnä tavaraa jokapuolelta maailmaa. Se on kotoisa, eikä kovin kookas rivitaloasunto 15 minuutin ajomatkan päässä Slaleystä.
32. Mitä yöpöydälläsi on? - Pikkuinen lamppu, kolmisen jotakin kirjaa, jotka ovat kaikki kesken ja herätyskello ja pieni kehystetty kuva vanhemmistani.
33. Mitä jääkaapissasi on? - Jääkaappini on usein täynnä ties mitä - kasviksia, kasvipohjaisia elintarvikkeita, soija- ja mantelimaitoa, siis aivan kaikkea.
34. Oletko aamuihmisiä? - Olen! Rakastan raikasta aamuilmaa.
35. Miten vietät sateisen päivän? - Vedän kumisaappaat jalkaan ja sadetakin päälle ja lähden töihin. Vapaa-aikanakaan en jää sisälle makoilemaan.
36. Mitä harrastat? - Jousiammuntaa, lukemista, postikorttien keräilyä, patikointia ja innostun minä joskus maalaamaankin. Hevosten osalta luonnollista hevosmiestaitoa ja hevoshierontaa.
37. Esittele lemmikkisi. - En omista tällä hetkellä lemmikkejä, vain hevoseni Amberin.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? - R.E.M.:in Shiny Happy People
39. Salainen paheesi? - Teen suklaahippukeksiä kotona liian usein...
40. Milloin olet onnellisimmillasi? - Kun olen matkalla, menossa johonkin, liikkeessä. Kun pääsen arkisista maisemista johonkin uuteen paikkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Avenida
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Avenida


Viestien lukumäärä : 417
Join date : 29.04.2014
Ikä : 32

Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1Ke Huhti 19, 2017 10:23 am

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? Jimena Montes
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? 18-vuotissyntymäpäiväni. Olimme parhaiden kavereideni kanssa kuukauden kiertämässä Indonesiaa. Syntymäpäiväviikkoni vietimme Balilla ja se oli upeaa.
3. Kamalin joulusi? -03, kun olimme juuri muuttaneet Englantiin. Isäni sai jonkun uhmaikäkohtauksen ja päätti että hän ei vietä joulua. Minä, siskoni ja äitini sitten yritimme viettää mukavaa aikaa aikuisen miehen kiukutellessa huoneeseensa sulkeutuneena.
4. Paras saamasi lahja? -En ehkä enää ole samaa mieltä sen parhaudesta, mutta 7-vuotiaana sain syntymäpäivälahjaksi kaksi kajahtanutta hamsteria ja olin varma, että se on paras lahja ikinä.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! -Siskoni Marisa on minua kolme vuotta nuorempi, eikä näytä minulta ollenkaan. Hänellä on luonnostaan paljon vaaleammat hiukset kuin minulla, vaaleampi iho ja vihreät silmät kuten äidillämme. Luonteeltaan hän on laidasta laitaan ailahteleva, räjähtävän temperamentin omaava jääräpää, jota ei määräillä. Toisaalta hän on nyt teini-iän sekoiluista selvittyään yksi sydämellisimpiä ja huolehtivaisimpia ihmisiä jonka tunnen.
6. Kerro vanhemmistasi. -Äitini on syntyjään englantilainen, nuorten mielenterveyteen erikoistunut psykiatrinen sairaanhoitaja. Olen aina ihaillut sitä, miten hän on samaan aikaan järkähtämättömän vahva ja itsevarma, mutta samalla niin lempeä huolehtija. Hän osaa sanoa oikeat asiat oikeassa paikassa ja etsiä toivottomiinkin tilanteisiin ratkaisuja. Hänestä on vaikea olla pitämättä. Isäni on periespanjalainen, oudoksikin luonnehdittu taidemaalari, jota on parasta olla menemättä häiritsemään kesken töiden. Työn ollessa kesken saattaa mennä viikkojakin, että häntä ei juuri näe, vaikka hän onkin aina kotona työhuoneessaan. Isäni vaalii perinteitä ja hän on ollut aika ankara kasvattajana. Hän on vaatinut aina moitteetonta käytöstä ja hyviä arvosanoja koulussa. Vasta nyt viime aikoina hän on ruvennut vähän pehmommaksi.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? -Viikonloppuretket sukulaistemme omistamalle kesäasunnolle Sisiliaan.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? -Valkoinen kivinen omakotitalo vuoristoisella alueella joen kupeessa Ourensessa. Piha oli kesäisin täynnä kauniita kukkia.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? -Tomaatti ja sipuli, niitä oli joka ruuassa.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? -Taitavat olla vanhempieni varastossa.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. -Olin tunnollinen oppilas, mutta jatkuvasti pulassa hankalimpien opettajien kanssa. Vihasin turhia, epäjohdonmukaisia sääntöjä ja niistä nillittämistä.
12. Lempiopettajasi? -Musiikin opettaja.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? -Aloittaessani ratsastuksen tiesin, että haluan työskennellä hevosten kanssa.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? -Minulla on hevosenhoitajan koulutus ja olen käynyt luonnollisen hevosmiestaidon kursseja. Haluaisin oppia ratsuttamista.
15. Milloin muutit pois kotoa? -17-vuotiaana.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? -Vetoisa pieni yksiö Middlesbroughissa, jonne muutin silloisen poikaystäväni perässä.
17. Typerin nuoruutesi kapina? -Kerran teininä hermostuin suunnattomasti espanjalaisesta väkinäisestä perinteestä koota jouluseimi jouluisin. En ymmärtänyt sitä hössötystä joka vuosi, ja sitä, miksi siellä piti olla jonkun tyypin tarpeillaan.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? -Ihastuin 10-vuotiaana naapurin poikaan, joka oli minua viisi vuotta vanhempi, eikä pätkääkään kiinnostunut.
19. Kerro ensisuudelmastasi. -15-vuotiaana koulun takapihalla, olin jo myöhässä tunnilta, mutta rinnakkaisluokan poika oli liian kivaa seuraa. Jälkeenpäin ajateltuna tilanne oli kovin kiusallinen varsinkin opettajan pamahdettua paikalle huutamaan.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? -Pääsin 14-vuotiaana apulaiseksi (siivoamaan) sairaalaan, jossa äitini työskenteli.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? -Mukavat, ihonmyötäiset jegginsit ja väljempi paita.
22. Entä lempikenkäsi? -Mustat nahkaiset nilkkurit joissa on vähän korkoa.
23. Lempijuomasi? -Tuore vasta puristettu ananasmehu.
24. Herkku, jota et voi vastustaa? -Kiivi.
25. Lempijäätelömakusi? -Vanilja, jos on saatavilla tuoreita hedelmiä tai marjoja.
26. Lempiaamupalasi? -Kahvi runsaalla maidolla, täytetty sämpylä ja hedelmiä. Espanjassa churrot ovat ehdoton.
27. TV-sarja, jota seuraat? -Once upon a time...
28. TV-sarja, jota katsot salaa? -Undercover boss.
29. Lempitapasi matkustaa? -Pyörällä tai hevosella.
30. Suosikkimatkakohteesi? -Balille menisin uudestaan.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. -Hexhamissa kaksikerroksinen juuri remontoitu, mutta yhä vähän vetoisa ja kolkko rivitalon pätkä.
32. Mitä yöpöydälläsi on? -Puhelin, vesilasi ja rikkinäinen herätyskello.
33. Mitä jääkaapissasi on? -Maitoa, vihanneksia ja koiranruokaa.
34. Oletko aamuihmisiä? -Kyllä, jos on järkevää tekemistä. Vapaapäivänä en halua herätä ainakaan ennen kahdeksaa.
35. Miten vietät sateisen päivän? -Sade ei vaikuta elämääni. Koira pitää käyttää ulkona vaikka sataisi, joten lenkkeilen, tapaan kavereita ja sen sellaista.
36. Mitä harrastat? -Ratsastuksen lisäksi maalaan, piirrän, valokuvaan ja lenkkeilen.
37. Esittele lemmikkisi. -Espanjasta tuotu kulkukoirapoika Indi. Arviolta 4-vuotias podengo-
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? -Julio Iglesias - Agua dulce, agua salá, isäni kuunteli sitä renkutusta aina.
39. Salainen paheesi? -Lykkään kotitöiden tekemistä.
40. Milloin olet onnellisimmillasi? -Kun olen jonkun ihanan, läheisen ihmisen seurassa ja voimme jutella kaikesta maan ja taivaan välillä ilman kiirettä mihinkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1Su Huhti 23, 2017 2:57 pm

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? Keiko Darby
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? Kenties 2009, kun pääsin yliopistoon ja isäni oli niin ylpeä, että halusi järjestää aivan erityisen hienot juhlat.
3. Kamalin joulusi? 2016, jonka vietin yksin pohjoisessa. Tarquin päivysti eikä hän halunnut minun lähtevän Lontooseen perheeni luo ilman häntä.
4. Paras saamasi lahja? Häämatka, jolla tutkimme Ranskan etelärannikon kiireettömässä ylellisyydessä Monacosta Marseilleen.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! Kaori, isosiskoni, on luontainen kodinhengetär ja täysin omistautunut äitiydelle. Hän asuu lähellä vanhempiamme miehensä ja kahden alle kouluikäisen lapsensa kanssa.
6. Kerro vanhemmistasi. He muuttivat Japanista 1980-luvulla mentyään naimisiin ja asuvat edelleen samassa talossa. Isäni, uskomattoman lämmin, suurisydäminen mies, on työskennellyt ikänsä lääkärinä ja äitini hoitaa kotia. Koko perheeni jumaloi Tarquinia.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? Isäni omisti viikottain aikaa lapsiensa yksilölliselle huomioimiselle ja vei minua luistelemaan, teatteriin ja ostoksille. Kaikista ihanista päivistä on vaikeaa valita yksittäistä.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? Hyvin perinteikäs englantilainen, punatiilinen rivitaloasunto Finchleyssä. Minun ja sisareni huoneet ovat edelleen samanlaisia kuin muuttaessamme pois.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? Mison ja soijakastikkeen, joita äitini tarjosi jokaisen ruokalajin kanssa.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? Kanelinruskea tabbypehmokissa, jollaisen haaveilen edelleen saavani joskus ihan oikeasti.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. Olin hyvin tunnollinen oppilas, ja viihdyin erinomaisesti koulussa.
12. Lempiopettajasi? Psykologian ja filosofian, hyvin värikäs ja oivaltava opettaja.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? GCSE:iden aikaan luovuin lääkäriksi pyrkimisestä, ja sen sijaan löysin intohimon psykologiaan.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? Kliinisen psykologian tohtorin tutkinto Bathin yliopistosta; opiskelisin mielelläni lisääkin.
15. Milloin muutit pois kotoa? 2009, kun lähdin yliopistoon.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? Jaettu opiskelija-asunto kampuksella. Se oli ihastuttava, ja asuintovereistani tuli parhaita ystäviäni.
17. Typerin nuoruutesi kapina? Alkoholi. Se ei ole koskaan johtanut järkeviin päätöksiin.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? Ranskanopettaja, kun olin 11-vuotias.
19. Kerro ensisuudelmastasi. Olin 16. Hän oli 18 ja vei minut elokuviin katsomaan Hairspraytä, mutten muista elokuvasta paljoa.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? Pääsin kesätöihin vastaanottovirkailijan sijaiseksi terapeutin vastaanotolle 17-vuotiaana.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? Mustat legginssit, pitkä, pehmeä villaneule ja smaragdinvihreä villakangastakkini.
22. Entä lempikenkäsi? Mustat mokkanahkanilkkurit.
23. Lempijuomasi? Tee.
24. Herkku, jota et voi vastustaa? Macarons-leivokset, joskin totuuden nimessä mitkä tahansa kauniit leivokset.
25. Lempijäätelömakusi? Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake.
26. Lempiaamupalasi? Kuppi teetä ja kenties jogurttia ja mysliä.
27. TV-sarja, jota seuraat? Downton Abbey.
28. TV-sarja, jota katsot salaa? Anger Management.
29. Lempitapasi matkustaa? Lentäen.
30. Suosikkimatkakohteesi? Ranska, Italia ja Japani.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. Se on mieheni sisustama, hiljattain remontoitu ylimmän kerroksen kerrostalokolmio, joka ei ole erityisen lämmin tai kutsuva. Tuon kuitenkin kotiin usein tuoreita kukkia ja viherkasveja.
32. Mitä yöpöydälläsi on? Lamppu, 1950-luvulta oleva herätyskello ja Sophie Kinsellan Undomestic Goddess.
33. Mitä jääkaapissasi on? Paljon vihanneksia, sitrushedelmiä, kanafileitä, soijakastiketta, kananmunia, jääkahvia, maitoa, tuoremehua, jogurttia ja tuorejuustoa.
34. Oletko aamuihmisiä? En.
35. Miten vietät sateisen päivän? Mieluiten sängyssä ihanan romaanin kanssa.
36. Mitä harrastat? Aamuisin joogaa, talvisin luistelua ja viikottain joko sulkapalloa tai seinäkiipeilyä, avustan paikallisessa löytöeläintalossa, luen ja katson elokuvia sekä kerään ihania, käsinmaalattuja posliiniastioita.
37. Esittele lemmikkisi. Tarquin ei halua eläimiä, mutta minä haluaisin mielelläni kissan. Ehkä neljä tai viisi.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? God Only Knows - Beach Boys, ja koko Love Actuallyn soundtrack.
39. Salainen paheesi? Liikutun suorastaan naurettavan herkästi ihanille tarinoille, onnellisille lopuille, tunteisiin vetoaville mainoksille ja herttaisille eläimille.
40. Milloin olet onnellisimmillasi? Kun hautaudun kissan- ja koiranpentuihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1To Toukokuu 04, 2017 11:53 am

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? - Miranda Alexandra Kirk
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? - 24-vuotissyntymäpäiväni ehdottomasti, sillä ne olivat ensimmäiset syntymäpäiväni kotoa muuttamisen jälkeen ja tunsin oloni niin vapaaksi ja helpottuneeksi, että sitä on vaikea edes kuvailla sanoin.
3. Kamalin joulusi? - Muistan erään kamalan joulun, muistaakseni vuodelta 2005 kun olin 17-vuotias. Olin todella kipeä ja vanhempani pakottivat minut mukaansa sukulaisille ja joulukirkkoon ja ties minne, vaikka en millään olisi jaksanut tai edes halunnut mennä terveenäkään.
4. Paras saamasi lahja? - Kyllä se kunnia menee ehdottomasti ystäväni Nicolen ostamalle hupaisankuuluisalle lottokupongille vuonna 2014.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! - Ei ole.
6. Kerro vanhemmistasi. - Äitini Anne Kirk, tällä hetkellä, 59-vuotias, ja vuonna 2015 edesmennyt isäni Michael Kirk. Minulla ei ole heistä mitään hirveän hyvää sanottavaa, mutta isäni levätköön rauhassa.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? - En tiedä lapsuudesta, mutta ensimmäiset kisani Kerryllä 18-vuotiaana ja aluemestaruuksien voittaminen 20-vuotiaana ovat hyvin rakkaita ja merkittäviä muistoja.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? - Sellainen ruskea-valkoinen keskikokoinen rivitaloasunto Sunderlandissa, maailman kliseisimmässä naapurustossa, jossa kaikki tuntevat toisensa ja käyvät yhdessä kirkossa sunnuntaiaamuisin.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? - Äitini teki lähes pakonomaisesti joka viikko jonkunlaisia piiraita ruoaksi. Niiden tuoksusta tulee aina lapsuus mieleen.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? - Lelujani on varmasti jäljellä Sunderlandissa, mutta mitään en ottanut mukaani kun muutin pois.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. - Sanat kaoottinen ja sekava kuvailevat niitä varmasti parhaiten. Olin se luokan pahamaineinen biletyttö, joka ei todellakaan loistanut arvosanoillaan tai asenteellaan.
12. Lempiopettajasi? - Ratsastusvalmentajani Thomas, ehdottomasti. Olen vieläkin käynyt muutamaan otteeseen hänen valmennuksissaan Cindyllä ja MP:llä.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? - En taida tietää vieläkään. Menen päivä kerrallaan.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? - Opiskelin nuorempana kampaajaksi ja nyt olen käynyt ratsastuksenohjaajan kurssilla tulevaisuutta varten.
15. Milloin muutit pois kotoa? - Vasta 24-vuotiaana
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? - Järkyttävän rämäinen pieni yksiö Newcastlen reunamilta. En enää ikinä muuttaisi siihen asuntoon takaisin.
17. Typerin nuoruutesi kapina? - Suurin osa kapinoistani tuntuvat nykyään typeriltä, sillä niitä oli lukemattomia. Osaa en kuitenkaan kadu.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? - Derek Graham, nuoruuteni suurin onni ja epäonni. Tapasimme yhteisen ystävämme kotibileissä eikä mennyt kauaa ennenkuin seurustelimme (salaa vanhemmiltani). Suhteemme kesti kolmisen nelisen vuotta ennen varsin kivistä loppuaan.
19. Kerro ensisuudelmastasi. - Tämäkin tapahtui Derekin kanssa, salaa takapihamme keinussa, illan pimeässä. Se oli todella romanttista, ainakin 16-vuotiaan silmin. Jäimme tosin kiinni, se ei ollut kovin mukavaa.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? - Tein tallivuoroja ratsastuskoululla teininä.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? - Revityt mustat farkut, korkokengät, punainen pitsitoppi ja nahkatakki. Siihen lisäksi jotkut upeat korut ja punaista huulipunaa ja voilà!
22. Entä lempikenkäsi? - Minulla on liikaa lempikenkiä, mutta ainakin eniten käyttämäni kengät ovat mustat maiharini.
23. Lempijuomasi? - Punaviini
24. Herkku, jota et voi vastustaa? - Suklaa
25. Lempijäätelömakusi? - Suklaa tai minttu
26. Lempiaamupalasi? - Olen huono syömään aamupalaa, joten se on yleensä joku valmis leipä tai hedelmä kahvin kera...
27. TV-sarja, jota seuraat? - OITNB on aivan mahtava, ja Prison Break. Katson ihan liikaa sarjoja.
28. TV-sarja, jota katsot salaa? - Project Runway
29. Lempitapasi matkustaa? - Omalla autollani
30. Suosikkimatkakohteesi? - Käyn säälittävän vähän ulkomailla, mutta viihdyin Mallorcalla todella hyvin käydessäni siellä kesällä 2015.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. - Kotini on tällä hetkellä Slaleyssä, ihanassa omakotitalossa. Se on palvellut minua erinomaisesti, vaikka sen tontilla ovatkin kuolleet tai villiintyneet kaikki kasvillisuus minun aikanani. Talossa on kaksi makuuhuonetta ja ihanan avointa niin ala- kuin yläkerrassakin, vaikkei tilaa olekaan valtavasti.
32. Mitä yöpöydälläsi on? - Se on täynnä kaikkea ihmeellistä sälää papereista rasvoihin ja sille jääneisiin kuppeihin ja kulhoihin.
33. Mitä jääkaapissasi on? - Ei paljon mitään, jos minulle annetaan päätösvalta. Pari banaania, mehua, maitoa, kananmunia ja eineksiä. Alec ostaa yleensä sen aina hetkeksi täyteen kaikkea ihmeellistä mutta sitten nekin hupenevat.
34. Oletko aamuihmisiä? - En todellakaan. Ystäväni tietävät, ettei minua saa ylös virkeänä ja iloisena ennen yhdeksää.
35. Miten vietät sateisen päivän? - Peiton alla telkkarin tai tietokoneen kanssa. Netflix ja sen loputtomat sarjat ja elokuvat ovat hyvä kumppani. Jos on pakko käyn nopeasti tallilla mutten vietä yhtään ylimääräistä aikaa ulkona.
36. Mitä harrastat? - Ratsastusta, viininjuontia, laiskottelua, shoppailua... hiusten värjäämistä ja tatuointien keräilyä. Kun ehdin, valokuvaan myös mitä sattuu.
37. Esittele lemmikkisi. - En omista lemmikkejä kahden hevoseni lisäksi. Berninpaimenkoirista olen kyllä unelmoinut pitkään.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? - Linkin Parkin In The End
39. Salainen paheesi? - Internet-shoppailu, ostan aivan liikaa kaikkea alusvaatteista sisustustavaroihin ja kauneudenhoitoon netistä.
40. Milloin olet onnellisimmillasi? - Cindyn kanssa esteradalla tai iltaisin Alecin kainalossa sohvalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1La Toukokuu 06, 2017 7:47 pm

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? Evie O’Neill
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? Kaksikymppiseni. Vanhempani kustansivat minulle matkan New Yorkiin, joten vietin syntymäpäiväni Broadwaylla vanhempieni sekä nykyisen aviomieheni kanssa.
3. Kamalin joulusi? 2015. Olin töissä koko joulun teatterissa Cambridgessa, asuin airbnb:n kautta löydetyssä ullakkoasunnossa yksinäni ja ikävöin perhettäni, jota en ehtinyt nähdä kuin videopuheluiden kautta. Joulufiilis oli varsin hukassa, kun tein 12-tuntisia työpäiviä teatterilla ja lähinnä kaaduin sänkyyn sinä hetkenä, kun pääsin asunnolle.
4. Paras saamasi lahja? Poikani. Elijah on elämäni valo. Jos nyt täytyisi jokin lahja valita, jonka joku muu on minulle antanut, niin todennäköisesti aviomieheni antama yhteisillä kuvilla täytetty kuva-albumi, kun täytin 30.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! Ei, olen ainoa lapsi. Halusin nuorempana kovasti pikkusiskon, mutta en koskaan saanut siskoa tai veljeä.
6. Kerro vanhemmistasi. Vanhempani ovat kerrassaan ihania ihmisiä! He asuvat edelleen Australiassa, joten emme näe niin usein kuin toivoisin, mutta rakastan molempia aivan valtavasti. Isäni työskentelee musiikkituottajana levytysstudiossa ja äitini opettaa musiikkia yliopistolla.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? En tiedä merkittävästä, mutta olin kai seitsemän vanha, kun isäni alkoi kunnostaa vanhaa varastoa pihallamme. Luulin pitkään, että hän vain järjesteli tavaroita uudestaan, mutta kesän alussa kävi ilmi, että hän olikin remontoinut pihavarastosta tanssipajan minulle massiivisine peileineen ja jopa balettitangon kera. Vuosien varrella olemme viettäneet monet hauskat hetket siellä, ja epäilemättä olen saanut suurimmat mahdollisuudet urallanikin kaikkien tanssimassa vietettyjen tuntien kautta.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? Valoisa, keskikokoinen omakotitalo ja suuri, vehreä pihapuutarha, jota kukaan ei tosin ole ehtinyt hoitaa sitten 80-luvun. Pihassa kasvoi paljon hedelmäpuita, ja usein kuumina päivinä puolivillit kengurut loikoilivat niiden varjossa.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? Tuoreen appelsiinin. Pihallamme kasvoi useampi appelsiinipuu, joten äitini oli aina puristamassa appelsiineista tuoremehua tai kasaamassa niitä massiiviseksi kasaksi hedelmäkulhoon.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? Minä en ole valitettavasti säästänyt mitään, mutta vanhempieni ullakolta löytyy varmasti lelu jos toinenkin. Minulla oli tiikeripehmo, jota kannoin mukanani kaikkialle. Luulen, että äitini on säästänyt sen.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. Olin melko levoton oppilas, enkä olisi malttanut keskittyä aina kaikkeen, mihin oli tarkoitus. Muistelen kuitenkin aikaa koulun penkillä lämmöllä, lähinnä sieltä solmittujen ystävyyksien tähden. Varsinkin yliopistovuodet olivat erittäin elämysrikasta aikaa, vaikka useaan kertaan kyseenalaistinkin draamakoulutuksen kannattavuuden kirjoittaessani esseetä kolmelta aamuyöllä.
12. Lempiopettajasi? Fysiikan ja kemian opettajani. Hän oli eläkeiän kynnyksellä oleva vanha herrasmies, joka jaksoi aina selittää asiat moneen kertaan, kunnes sain kiinni jutun juonesta. Hän onnistui useasti jopa innostamaan minua, vaikka luonnontieteet eivät vahvuuksiini kuuluneetkaan.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? Aina, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. Kasvoin musiikin keskellä ja rakastin tanssimista alusta alkaen. Kuvittelin toki pitkään esiintyväni tanssijana enkä näyttelijänä, mutta tiesin aina haluavani olla lavalla.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? Opiskelin BA-tutkinnon musiikkiteatteriin painottuneena, enkä ole harkinnut opiskelevani enää sen jälkeen.
15. Milloin muutit pois kotoa? Kesällä 2008, kun olin 22-vuotias. Sain töitä Melbournesta, joten muutimme sinne nykyisen aviomieheni kanssa. Se oli ensimmäinen yhteinen asuntomme.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? Parhaat päivänsä jo vuosia aiemmin nähnyt kerrostaloasunto Melbournen laitamilta. Pieni yksiö oli varsin ahdas, mutta pärjäsimme siinä kahdestaan. Sen jälkeen jokainen asuntomme on tuntunut varsin tilavalta.
17. Typerin nuoruutesi kapina? En ollut kovinkaan kapinallinen nuori. Jouduin todella etsimään kapinallista puoltani ensimmäistä kunnon rooliani varten Rentin Maureenina, sillä en tainnut tehdä mitään kapinaksi luettavaa nuoruudessani. Karkasin muutaman kerran ikkunasta vanhempieni nukkuessa ja saatoimme silloin tällöin livahtaa öisin nykyisen aviomieheni kanssa tanssipajaksi kunnostettuun pihavarastoon.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? Varmaankin luokkatoverini ensimmäisellä luokalla. Minulla oli tapana laulaa hänelle aina, kun jäimme leikkimään kahdestaan.
19. Kerro ensisuudelmastasi. Lukuunottamatta muutamia pieniä suukkoa totuutta tai tehtävää pelatessa, ensimmäinen kunnon suudelmani taisi olla nykyisen aviomieheni kanssa ensimmäisten treffiemme jälkeen. Hän saattoi minut kotiin ja keksi jonkun kömpelön tekosyyn hiuksesta kasvoillani, jonka tähden kumartua lähemmäs suudelmaa varten. Isäni törmäsi kuistille niin että puoli Perthiä kuuli oven kolauksen, eikä Paul uskaltanut suudella minua seuraavaan kuukauteen kolmen korttelin etäisyydellä kodistani.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? Tein muutaman kesän töitä uimavalvojana Perthin rannalla, sekä vedin alkeiskurssia surffauksen saloihin. Viihdyin kerrassaan loistavasti auringossa ja meren lähettyvillä. Ensimmäinen työpaikkani omalla alallani oli Perthin teatterin järjestämässä produktiossa Rent-hittimusikaalista, jossa näyttelin sivuosaa.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? Viihdyn kulahtaneessa mutta sitäkin mukavammassa yliopiston collegessa sekä legginseissä, kun olen kotosalla. Kesäaikaan kaikenmoiset hempeät, kukkakuvioidut mekot ovat suosiossani.
22. Entä lempikenkäsi? Arvostan mukavuutta yli kaiken, joten pirteän väriset tai printtikuvioidut tennarit taitavat olla suosikkejani.
23. Lempijuomasi? Tee, mutta lempimakua en osaa sanoa. Piparminttua ja erilaisia sitrusteitä tulee kuitenkin juotua eniten.
24. Herkku, jota et voi vastustaa? Vanilijatäytekeksit. Jos erehdyn ostamaan keksipaketin kotiin, se ei kauaa säily syömättä.
25. Lempijäätelömakusi? En ole jäätelön suuri ystävä, mutta hedelmäiset sorbetit maistuvat.
26. Lempiaamupalasi? Kokoelma sekalaisia, tuoreita hedelmiä, maustamatonta jogurttia ja mysliä, sekä vahva kuppi tai pari kahvia.
27. TV-sarja, jota seuraat? Niitä on niin monia, mutta mainittakoot nyt vaikka Greyn anatomia, Orange Is The New Black, Moderni perhe, Rillit huurussa ja House of Cards.
28. TV-sarja, jota katsot salaa? Game of Thrones. Katsoimme sitä alunperin aviomieheni kanssa yhdessä, mutta niinä kertoina kun uusia jaksoja on ollut saatavilla eikä meillä ole ollut yhteistä aikaa, olen kärsimättömänä katsonut jaksot salassa itsekseni ja myöhemmin uudestaan hänen kanssaan.
29. Lempitapasi matkustaa? Juna, sillä se on niin nopea ja näppärä tapa päästä paikasta toiseen. Tähän ei tosin lasketa Southern Railia, jonka lähijuniin joudun luottamaan kulkiessani töihin. Pitkän matkan junat ovat mukavia. En erityisemmin välitä lentämisestä, mutta hyvästä syystä suuntaan kyllä lentokentällekin.
30. Suosikkimatkakohteesi? Newcastle, jossa poikani sekä aviomieheni asuvat. Ulkomaista ehdottomasti Australian länsirannikko, jotta voin käydä katsomassa vanhempiani sekä nauttia Perthin tutuista kaduista.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. Asun mukavassa kerrostalokaksiossa Lontoon Croydonissa, kävelymatkan päässä juna-asemalta sekä vehreästä puistosta. Asuntoni on varsin vaatimaton, mutta ajaa tehtävänsä. Sisustuksesta tuskin on turha puhua, mutta asunto on varsin siistissä kunnossa, ellei kissani ole yllättäen riehaantunut yksinollessaan. Seinilläni on paljon kehystettyjä valokuvia, mutta tasot tuppaavat olemaan tyhjinä kissan tähden.
32. Mitä yöpöydälläsi on? iPad, lukulaite, kalenteri, kynttilä sekä kaksi kehystettyä kuvaa. Toinen kuva on koko perheestäni, ja toinen päiväkodissa otettu kuva pojastani.
33. Mitä jääkaapissasi on? Kasviksia, hedelmiä, marjoja, kaikenmoisia rahkoja ja jogurtteja, tuoremehua ja juustoja.
34. Oletko aamuihmisiä? Olen, herään lähestulkoon aina ennen kahdeksaa omia aikojani. Pidempien vapaiden aikaan monesti jo kuuteen mennessä, mutta työni ovat varsin iltapainotteisia, joten ne ohjaavat nukkumaan aamuisin edes hieman pidempään.
35. Miten vietät sateisen päivän? Samoin kuin minkä tahansa muunkin päivän. Sää on vain pukeutumiskysymys. Toki saatan sateisena päivänä tehdä reippaan tanssirutiinin lenkin sijaan ja suunnata työpaikalle sateenvarjon kera, mutta muutoin sää ei suuremmin vaikuta päivärytmiini.
36. Mitä harrastat? Tanssia, lenkkeilyä, kuntosalilla käyntiä, musiikkia, laulutunteja, lukemista ja televisiosarjojen seuraamista. Kaipa sosiaalisen median yltäkylläinen käyttönikin lasketaan jo tässä kohtaa harrastukseksi.
37. Esittele lemmikkisi. Minulla on vanha kollikissa Raoul, joka on ihmisrakas ragdoll. Raoul kulkee mukanani huoneesta toiseen eikä jätä tilaisuutta hypätä syliin käyttämättä. Ainoa hetki, kun Raoul ei kiehnää jaloissani, on ne kerrat, kun innostun tanssimaan olohuoneessa. Kaipa olen erehtynyt tallomaan vanhuksen varpaille liian monta kertaa.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? Niin moni, ettei ole tosikaan. Esimerkiksi Seasons of Love on kappale, joka saa silmäni kostumaan ja palauttaa minut hetkessä kymmenen vuotta taaksepäin ajassa.
39. Salainen paheesi? Rakastan leikkokukkia, joten olen joka välissä ostamassa kimppua olohuoneen piristykseksi. Olen yrittänyt innostua orkideoista tai muista pidempi-ikäisistä kasveista samaan tapaan, mutta vielä se ei ole onnistunut.
40. Milloin olet onnellisimmillasi? Kun olen teatterin lavalla tai perheeni parissa. Teatterin lavalla olen tosin roolihahmona loppukumarruksia lukuunottamatta, joten se ei ole aivan sama asia. Poikani seurassa on vaikea olla mitään muuta kuin rajattoman onnellinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1La Toukokuu 06, 2017 11:10 pm

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? Charles Edgerly
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? 2004. Karkasin Emilyn kanssa purjehtimaan Micronesiaan enkä ollut tiennyt, että ihminen voisi tuntea olonsa niin onnelliseksi ja vapaaksi.
3. Kamalin joulusi? 2005. Olin saapunut juuri yksin Pekingiin enkä voi sanoa kokeneeni erityistä joulutunnelmaa tai kokeeneeni päätöstä kovin onnistuneeksi.
4. Paras saamasi lahja? Kilpavuodet Paddy Bluen kanssa.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! Ei ole.
6. Kerro vanhemmistasi. Isäni, edellinen Norfolkin jaarli, toimi ikänsä aktiivisesti politiikassa sekä paikallisella että valtakunnallisella tasolla ja opetti minulle mitä vastuu on. Äitini on hyvin voimakastahtoinen, tahdossaan elegantti nainen, joka toimii aktiivisesti kenttä- ja kouluratsastuksen parissa.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? Ensimmäinen mestaruuskisojen voitto kenttäratsastuksesta.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? Lilford Hall on yli 500 vuotta vanha sukukartanomme Norfolkissa, joka on rajoitetusti avoinna yleisölle historiallisessa loistossaan.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? En usko koskaan vierailleeni keittiössä.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? En muista leluja lapsuudestani, sillä vietin aikani hevosten parissa.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. Koulunkäynti oli minulle hyvin puuduttavaa ja kiinnostuin oppimisesta todella vasta Oxfordissa, missä löysin vihdoin älyllisiä haasteita.
12. Lempiopettajasi? Filosofian professorini Oxfordin yliopistossa. Hänen tapansa ajatella oli mielenkiintoisin, mitä olin kohdannut.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? Sitä tietoa etsin edelleen. Politiikka määränpäänä oli kuitenkin selvä syntymästä saakka.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? Minulla on D.C.L. Doctor of Civil Law -tutkinto Oxfordista ja siinä sivussa Philosophy, Politics & Economics BA-tutkinto. Opiskelen jatkuvasti itsenäisesti, erityisesti filosofiaa, kieliä ja historiaa.
15. Milloin muutit pois kotoa? 8-vuotiaana, kun lähdin Ludgroven sisäoppilaitokseen. En ole sen jälkeen asunut käytännössä vanhempieni kanssa.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? Sain arkkitehtuuriltaan viehättävän kaupunkiasunnon läheltä Oxfordin yliopistoa opiskeluvuosiksi.
17. Typerin nuoruutesi kapina? Ne eivät ole muistelemisen arvoisia.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? Emily Bouvier.
19. Kerro ensisuudelmastasi. Syöksyimme rankkasadetta suojaan yliopiston holvikaaren alle. Hän värisi, hiukset poskille liimautuen ja sadepisaroita silmäripsissään, ja hymyili minulle kuin maailmaan ei mahtuisi muita. En voinut itselleni mitään.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? Diplomaatti.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? Ratsastushousut ja vanha villapaita.
22. Entä lempikenkäsi? Mustat, nahkaiset oxfordit.
23. Lempijuomasi? Moët & Chandon Dom Perignon White Gold.
24. Herkku, jota et voi vastustaa? Pekaanipähkinäleivokset.
25. Lempijäätelömakusi? Nougat ja hasselpähkinä.
26. Lempiaamupalasi? Kuppi teetä ja hetki hiljaisuutta.
27. TV-sarja, jota seuraat? En katso televisiota.
28. TV-sarja, jota katsot salaa? En katso televisiota myöskään salaa.
29. Lempitapasi matkustaa? Purjevene.
30. Suosikkimatkakohteesi? Kaikki, missä luonto ei ole vielä ihmiskäden turmelemaa.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. Virallisesti asun kolmen makuuhuoneen kattohuoneistossa Hyde Parkin vierellä Knightsbridgessä, mutta oikeaksi kodikseni miellän Lilford Hallin.
32. Mitä yöpöydälläsi on? Puhelin ja kesken jäänyt Shakespearen sonetit.
33. Mitä jääkaapissasi on? En tiedä. En ole tainnut koskaan katsoa sinne.
34. Oletko aamuihmisiä? Kyllä.
35. Miten vietät sateisen päivän? Töissä tai mikäli olen onnekas, hevosteni kanssa.
36. Mitä harrastat? Hevosia, kulttuuria, sijoittamista, matkustusta ja purjehdusta.
37. Esittele lemmikkisi. Minulla on viisi hevosta: Paddy, Duffy, Java, Selkie ja Diana. Paddy on elämäni hevonen ja ainutlaatuinen eläin kansainväliselläkin mittapuulla. Niin on Duffykin, mutta hyvin erilaisella mittapuulla katsottuna. Javaa lukuun ottamatta ne ovat kaikki kimoja irlantilaisia. Selkie on Paddyn täysveli, vaikka sitä onkin vaikea uskoa, ja Dianan varastin äidiltäni. Uskon jokaisen olevan potentiaalinen hallitsemaan kenttäratsastuksen huippua tulevaisuudessa kilparatsastajani alla.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? Pas De Deux - Tchaikovskyn Pähkinänsärkijä-baletista.
39. Salainen paheesi? Harkitsematon internetshoppailu.
40. Milloin olet onnellisimmillasi? Paddy Bluen kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1Ma Toukokuu 08, 2017 12:19 pm

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? Cameron Brown
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? 2017. Minulla menee hyvin.
3. Kamalin joulusi? Lähes kaikki joulut, jotka muistan, ovat kamalia. Pahin oli vuosi vanhempieni eron jälkeen.
4. Paras saamasi lahja? Öljyvärilajitelma ja maalausalusta.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! Pikkusisko Molly. En ehtinyt tutustua häneen kovinkaan hyvin.
6. Kerro vanhemmistasi. - Äiti oli mukava ihminen. Kiiltokuva äiti, eikä hänen tarvinnut teeskennellä sellaista. Isäni oli ennen... mukava ja kiireinen mies.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? ...En halua puhua tästä.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? Kaksikerroksinen omakotitalo mukavalta alueelta. Kolme makuuhuonetta ja iso takapiha.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? Tuore leipä. Viina ja oksennus.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? Minulla on edelleen luonnoslehtiöitä siltä ajalta.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. Äkkijyrkkä pudotus korkealta. Olin hyvä koulussa.
12. Lempiopettajasi? Pidin matematiikan opettajastani. Hän tarjosi lisätehtäviä, eikä käskenyt lopettaa tehtävien laskemista etukäteen.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? En tiedä vieläkään.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? Lopetin opiskelun K-12 jälkeen.
15. Milloin muutit pois kotoa? Epävirallisesti jo 14-vuotiaana, virallisesti 18.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? Homeinen murju, jonka jaoin neljän epämääräisen hiipparin kanssa.
17. Typerin nuoruutesi kapina? Koko nuoruuteni.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? En ole varma..?
19. Kerro ensisuudelmastasi. En muista. Olin silloin melko sekaisin.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? Kaupan varastomies. Sain potkut varastelun takia.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? Huppari ja farkut.
22. Entä lempikenkäsi? Lenkkarit.
23. Lempijuomasi? Vesi on hyvää. Oikeasti.
24. Herkku, jota et voi vastustaa? Suolapähkinät.
25. Lempijäätelömakusi? En erityisemmin välitä jäätelöstä. Vanilja käy.
26. Lempiaamupalasi? Munakas, jossa on pinaattia, paprikaa ja kaikenlaista muuta. Tai suolaiset pannukakut.
27. TV-sarja, jota seuraat? En katso televisiota.
28. TV-sarja, jota katsot salaa? ...Hyvä on, voin jäädä katsomaan "animal rescue" sarjoja...
29. Lempitapasi matkustaa? Jalan.
30. Suosikkimatkakohteesi? En matkusta mielelläni.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. Vihrellä ja keltaisella sisustettu huone Fairway Cottagessa.
32. Mitä yöpöydälläsi on? Luonnoslehtiö, kynä ja lääkepurkki.
33. Mitä jääkaapissasi on? Maitoa, vihanneksia ja lihaa. Mitä siellä normaalistikin olettaisi olevan.
34. Oletko aamuihmisiä? Kyllä.
35. Miten vietät sateisen päivän? Piirtämällä tai salilla.
36. Mitä harrastat? Salilla käyntiä, piirtämistä, ruoan laittoa. Tarin kouluttamista.
37. Esittele lemmikkisi. Tar on kilpikonnavärinen naaraskissa. Leikattu sellainen. Sen ikä on arvioitu johonkin kahden paikkeille. Hain sen eläinsuojasta kotiuduttuani Rosings Parkiin. Yritän opettaa sille temppuja, ja nykyään se kulkee valjaissa, ainakin sisätiloissa. Äänekäs ja huomionkipeä rääpäle.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? 3 Doors Down - When I'm Gone. Listahitti Yhdysvalloissa melko sopivalla hetkellä.
39. Salainen paheesi? ...Pähkinät. Syön itseni kipeäksi niillä, jos saan tilaisuuden.
40. Milloin olet onnellisimmillasi? Ollessani tekemisissä eläinten kanssa vailla pelkoa siitä, että joku arvostelee niskan takana tekemisiäsi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1Ma Toukokuu 08, 2017 1:28 pm

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? Lesley Parker
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? Oma syntymäpäivä? Jaa... Taitaa olla se, kun täytin 16. Ajokortti ja vähän vapautta.
3. Kamalin joulusi? Taisi olla, kun olin 12. Halusin olla joulukuvaelmassa paimen, minut nakitettiin Mariaksi. Pistin vähän riehuen ja joulupyhät menivät huoneessa raamattua "lukien".
4. Paras saamasi lahja? Veljeni vanha skootteri. Sen omistus siirtyi minulle vain epävirallisesti, mutta kuitenkin!
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! Isoveli, 4 vuotta vanhempi kuin minä. Sillä on omia muksujakin jo, herttaisia pikku ipanoita. Veljeni on minulle hyvin läheinen, ja jaksanut tukea minua läpi ihmissuhteiden myrskyjen. Hänellä on oma kuljetusfirma Yhdysvalloissa.
6. Kerro vanhemmistasi. Kiihkouskovaisia kristittyjä, joiden päätä ei käännetä edes... puskutraktorilla? Eivät he ole pahoja ihmisiä, he vain eivät ymmärrä.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? Kaapista tulo ja sinne takaisin lento. "Hyviä aikoja". Muistelen lämmöllä...
8. Millainen lapsuuden kotisi on? Aivan liian iso omakotitalo aivan liian isolla tontilla. Uima-allas, Amerikan lippu tervehtii sinua terassilla. Valtava grilli takapihalla, siellä järjestettiin paljon grillijuhlia.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? Chili con carnen tuoksu.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? Harrikka pienoismalli.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. Melko tuskaista. Tytöttelyä, epävarmuutta. Menestyin kyllä ihan kohtalaisesti, en minä tyhmä ollut.
12. Lempiopettajasi? Biologian opettaja. Sain käsitellä sammakoita, eikä hän pyöritellyt silmiään sille yhtään.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? En ole varma edelleenkään. Summittaisen päämäärän sain, kun ostin moottoripyöräni.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? K-12 ja itseoppinut mekaanikko. Haluaisin hankkia pätevyyden myös paperille.
15. Milloin muutit pois kotoa? 18-vuotiaana. Kas kun en lentänyt sieltä ulos aikaisemmin.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? Sillanalunen. Ei vaan siis... Pieni solukämpän rämä melko huonolta alueelta. Vuotavia putkia ja lämpöhukkaa, mutta kyllä siellä eli.
17. Typerin nuoruutesi kapina? Vanhempieni mielestä koko lapsuuteni oli tyhmää kapinaa. Minun mielestäni se oli tyhmää vain siksi, että se oli tarpeeton.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? Naapurini tyttö. Kaunis ja mukava. Hän oli kiinnostunut veljestäni, ja pieni teinisydämeni meni palasiksi, kun kuulin sen.
19. Kerro ensisuudelmastasi. Sellainen pikainen muiskaus se oli. Pelkäsin, että saan selkääni ja väistin hyvin taidokkaasti alas laiturin kaiteelta. Olimme tekemisissä pitkään vielä tämän jälkeenkin.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? McDonalds.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? Nahkatakki, kireät farkut ja aurinkolasit.
22. Entä lempikenkäsi? Maiharit.
23. Lempijuomasi? Öö... Sellainen kahvi, johon saa lusikan pystyyn.
24. Herkku, jota et voi vastustaa? Cream Tea. Herran jestas, löysin kahvilan jossa sellaisia tarjotaan ja päätin kokeilla. Paha virhe. Pitäkää minut kaukana siitä kahvilasta.
25. Lempijäätelömakusi? Ben&Jerry's Triple Caramel Chunk
26. Lempiaamupalasi? Kupillinen vahvaa kahvia ja kasa pannukakkuja. Tai jotain muuta makeaa.
27. TV-sarja, jota seuraat? En seuraamalla seuraa mitään, mutta katson The Blacklistiä.
28. TV-sarja, jota katsot salaa? Ritari Ässä... Kaikessa naurettavuudessaan viihdyttävä, muttei sitä voi myöntää ääneen.
29. Lempitapasi matkustaa? Moottoripyörä.
30. Suosikkimatkakohteesi? Se, missä sillä hetkellä olen. Eli nyt se on Newcastle. Pitäähän paikallisia vähän mielistellä, heh heh.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. Sohvasurffaan.
32. Mitä yöpöydälläsi on? En omista yöpöytää, mutta lattialla lojuu aurinkolasit, kännykkä, laturi ja avaimet.
33. Mitä jääkaapissasi on? En omista sitäkään, enkä kyllä kehtaa mennä availemaan muiden jääkaappeja luvatta.
34. Oletko aamuihmisiä? No joo... Jos pitää herätä aikaisin, niin herään aikaisin. Mutta vapaaehtoisesti en.
35. Miten vietät sateisen päivän? Ideaali tilanteessa saan olla tallissa korjaamassa jotain, missä on neljä tai kaksi rengasta alla. Tai sitten vain venyn ja vanun sisällä. Tai menen sinne ihanaan kahvilaan viettämään päivää...
36. Mitä harrastat? Ajamista, satunnainen lenkkeilijä, kokoan ja puran esineitä, laulan nuotinvierestä.
37. Esittele lemmikkisi. E o. Voisin haluta sellaisen pienen koiran, joka matkustaa mukana kätevästi.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? Chamillionaire - Ridin' ft. Krayzie Bone * tirsk * Ihan vain siksi, että kysyitte.
39. Salainen paheesi? Ostelen jatkuvasti matkamuistoja, jotka pitäisi saada lähetettyä veljeni lapsille...
40. Milloin olet onnellisimmillasi? Saksalainen motari, selkeällä säällä. Se, että saa istua kiireisessä ravintolassa tai pikaruokalassa ja vain seurailla ihmisiä on myös oikein virkistävää. ...Nyt ne luulee stalkkeriksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1La Kesä 10, 2017 11:27 am

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? David King
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? 2016, kun ymmärsin, miltä aito onnellisuus tuntuu.
3. Kamalin joulusi? 2014. Lizzie kuoli syyskuussa.
4. Paras saamasi lahja? Elämäni ihmissuhteet, musiikki ja mahdollisuus tehdä sitä, mitä rakastan.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! Peterin jalat ovat olleet aina tiukasti maassa, ja Alice on luultavasti meistä kolmesta kunnianhimoisin. Hänellä on tavattoman luova tapa ajatella ja ehtymätön bisnesvaisto. Hän oli lapsuudessamme erityisen lahjakas puhumaan itsensä ulos mistä tahansa, ja kerta kerran jälkeen päädyimme Peterin kanssa ylimääräisiin kotitöihin ennen kuin ymmärsimme mitä tapahtui.
6. Kerro vanhemmistasi. He ovat sielunkumppaneita. Isäni perusti nuoruudessaan arkkitehtuuriyrityksen Fit For Kings, josta piti tulla minun perintöni. Hän on hyvin nöyrä, vaatimaton mies, joka uskoo kovaan työntekoon ja englantilaisiin arvoihin, ja äitini rakastaa häntä pyyteettömästi. Äidilläni on taianomainen viherpeukalo ja kyky avata sydämensä kenelle tahansa.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? Ensimmäinen nuorisoteatterin suurempi tuotanto. Se sai minut ymmärtämään kuka olen ja mitä haluan elämältäni.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? Paritalon puolikas Lontoon Harrow'ssa. Isälläni oli pyhä nojatuoli, johon muilla ei ollut asiaa, ja äidilläni on edelleen kadun viehättävin, hellimmin vaalittu puutarha. Meillä oli tapana unohtua lapsuuden kesinä ruusupensaiden makeaan varjoon.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? Pionit, joilla äitini täytti aina valtakuntansa maljakot.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? En ottanut muistoja mukaan lähtiessäni kotoa.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. Päiväunissa haahuilua, sopimattomaan muottiin pakottautumista ja tasapäisyyteen tukahtumista.
12. Lempiopettajasi? Musiikin opettaja, joka näki tulevaisuuteni ja antoi minulle uskoa sen toteutumiseen.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? 13-vuotiaana.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? Opiskelin Royal College of Musicissa klassista musiikkia ja oopperaa, mutta koen työni jatkuvaksi opiskeluksi ja itseni kehittämiseksi.
15. Milloin muutit pois kotoa? Lähtiessäni opiskelemaan. Isäni ei ollut samaa mieltä uravalinnasta ja oli kaikkien kannalta parempi, että muutin pois.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? Vaatekomeron kokoinen huone useamman taidealan opiskelijan soluasunnosta Sohon laidalta. Rakastin sitä.
17. Typerin nuoruutesi kapina? Turhan huolen aiheuttaminen äidilleni.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? Hän oli kanssani koulun kuorossa. Hänellä oli tavattoman valkoiset ja vinot hampaat, hymykuoppa toisessa poskessaan ja rohkeutta olla juuri sellainen kuin oli.
19. Kerro ensisuudelmastasi. Jäimme salaa kuoroharjoitusten jälkeen saliin, sotkeuduimme esiripun tummaan samettiin ja unohduimme toistemme käsivarsille, yrittäen tukahduttaa naurua ollaksemme jäämättä kiinni ja janoten lähemmäs kuin vain kaksi 15-vuotiasta saattaa. Siitä tuli pian tapa.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? Sain kunnian tehdä kesätöitä Fit For Kingsille 12-vuotiaasta.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? Olen kiintynyt rooliasuihini, mutta arjessa hyvin leikattu pikkutakki, vaalea kauluspaita ja tummat, mukavat farkut.
22. Entä lempikenkäsi? Ruskeat, nahkaiset kävelykengät.
23. Lempijuomasi? Punaviini.
24. Herkku, jota et voi vastustaa? Pistaasipähkinät.
25. Lempijäätelömakusi? Suolainen kinuski.
26. Lempiaamupalasi? Vahva, tuore kahvi.
27. TV-sarja, jota seuraat? Game of Thrones.
28. TV-sarja, jota katsot salaa? The Voice UK.
29. Lempitapasi matkustaa? Metrolla.
30. Suosikkimatkakohteesi? Italia, Portugali, Itävalta ja muut Euroopan vanhat kulttuurikohteet.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. Tällä hetkellä asumme Caitlinin kanssa vanhassa, kivisessä omakotitalossa Emsseen rannalla Warendorfissa, Länsi-Saksassa.
32. Mitä yöpöydälläsi on? Kaoottinen pino kesken jääneitä romaaneja, jalkalamppu, puhelin, pari mustekynää, kuulokkeet, laturi ja tyhjä teekuppi.
33. Mitä jääkaapissasi on? Minulla ei ole aavistustakaan.
34. Oletko aamuihmisiä? En.
35. Miten vietät sateisen päivän? Sisällä takkatulen lämmössä, kuunnellen musiikkia ja katsellen Caitlinia, kun hän uppoutuu lukemaan.
36. Mitä harrastat? Musiikkia monissa muodoissa, hyväntuulisia illanviettoja ystävieni kanssa ja kulttuuria.
37. Esittele lemmikkisi. Remona on vaimolleni kuuluva kouluratsu. Viehättävä hevonen.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? Music of the Night.
39. Salainen paheesi? Valvominen, varsinkin kun olen erossa Caitlinista.
40. Milloin olet onnellisimmillasi? Elämäni on kaikkea, mitä voisin toivoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1To Marras 16, 2017 7:01 pm

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? Brian Darcy
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? 2008, esikoiseni Declan syntyi toukokuun lopussa.
3. Kamalin joulusi? 2012, ensimmäinen jouluni ilman lapsiani heidän syntymänsä jälkeen.
4. Paras saamasi lahja? Uusi mahdollisuus.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! Olen ainoa lapsi.
6. Kerro vanhemmistasi. He ovat kovin tavallinen, onnellinen pariskunta, joka on ollut käytännössä koko aikuisikänsä yhdessä. Haaveilin että minullakin olisi samanlainen avioliitto.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? Ensimmäiset estekilpailuni. Poni kielsi kahdesti ja lopulta putosin, mutta se oli hauskaa.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? Varsinainen lapsuudenkotini on jo myyty, mutta se oli suloinen paritalonpuolikas Limerickin sydämen ulkopuolella. Muistan ne omenapuut joissa ei saanut kiipeillä. Voitte arvata mistä pudotessa mursin käteni.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? Kuivakakku. Meillä oli aina kaapissa appelsiini-inkiväärikuivakakkua ja on varmasti vieläkin. Enkä ymmärrä miksi.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? En ole tainnut säästää mitään, elleivät vanhempani ole. Jos ovat, ne on luultavasti annettu lapsilleni.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. Mukavaa aikaa. Minulla oli kaikki oikein hyvin, vaikka olin oppilaana hyvin keskiverto.
12. Lempiopettajasi? Koulun jalkapallojoukkueen valmentaja. Hän oli hyvin ymmärtäväinen, jopa silloin kun lopetin pelaamisen.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? 21-vuotiaana, kun pääsin ensimmäiseen oikeasti suureen kilpailuun.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? Opiskelin liikunnanopettajaksi, mutta en ole sen koommin tehnyt koulutustani vastaavia töitä.
15. Milloin muutit pois kotoa? Kun muutin yhteen Joslynin kanssa. Siihen asti asuin yliopiston asuntolassa ja vanhemmillani.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? Pieni kaksio, jossa asuimme siihen asti kun Declan syntyi. Joslyn yritti tosissaan tehdä siitä ihanan kodikkaan.
17. Typerin nuoruutesi kapina? Kun olin sitä mieltä että minun ei tarvitse opiskella ammattia itselleni kilparatsastuksen ohella.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? Alakoulussa, naapurin tyttö joka oli samalla luokalla. Hirmu suloinen tyttö.
19. Kerro ensisuudelmastasi. Hyvin huonosti salatuissa kotibileissä, pimeällä takapihalla leikkimökin takana. Minussa oli kuulemma ihanan pahan pojan charmia tai jotain. Jaoimme ensin savukkeen ja sitten suudelmat. Se tosin jäi vain siihen iltaan, en edes muista hänen nimeään.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? Leikkasin nurmikoita ollessani kymmenen, kun halusin tienata taskurahaa johonkin. En kuollaksenikaan vain muista että mihin. Se taisi olla niitä kertoja kun vanhempani sanoivat minulle ei. Olin huono uskomaan sitä.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? Kaikista parhaiten viihdyn kotona ilman paitaa ja collegehousut jalassa. Jos pitää olla valmis ihmisten ilmoille niin vastaan nahkatakin, siistin neulepaidan ja farkut.
22. Entä lempikenkäsi? Ratsastussaappaat.
23. Lempijuomasi? Viski, on the rocks with a twist.
24. Herkku, jota et voi vastustaa? Ennen olisin vastannut suklaan, mutta nykyään... Hyvä on, edelleen suklaa. Vegaanisena, jos en halua vatsakipuja.
25. Lempijäätelömakusi? Kahvi.
26. Lempiaamupalasi? Kupillinen teetä, verigreippi ja munakas.
27. TV-sarja, jota seuraat? En ehdi oikein seurata sarjoja.
28. TV-sarja, jota katsot salaa? Vielä vähemmän ehdin katsoa mitään salattavaa.
29. Lempitapasi matkustaa? Auto.
30. Suosikkimatkakohteesi? Kreikka on yksi suosikeistani, edelleen.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. Tavallinen vuokra-asunto pienkerrostalossa. Persoonattoman luonnonvalkoiset seinät. Sekava sisustus, mutta yleisilmeeltään melko siisti. Yleensä, yritän ainakin kovasti.
32. Mitä yöpöydälläsi on? Vesilasi, yleensä puheli, herätyskello... Mitähän muuta? Jane Austenin romaani Ylpeys ja Ennakkoluulo. Yleensä siinä ei ole kirjaa, olen huono lukemaan.
33. Mitä jääkaapissasi on? Kanaa pari pakettia, kalaa, erilaisia kasviksia ja hedelmiä, noutoruoan jämät, kivennäisvettä, kananmunia, voita, leikkelettä, juustoa. Olikohan siinä kaikki?
34. Oletko aamuihmisiä? En.
35. Miten vietät sateisen päivän? Ratsastamalla maneesissa. Jos olen kotona, käytän sen usein telkkarin katsomiseen. Kun on kerrankin aikaa, saatan mennä salille tai uimaan.
36. Mitä harrastat? Uintia, kuntosalilla käymistä.
37. Esittele lemmikkisi. Minulla ei ole lemmikkiä ja menisi ikuisuus esitellä kaikki hevoset joita ratsastan.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? Bon Jovin it's my life
39. Salainen paheesi? Irlannin jalkapallopelien seuraaminen. Jos vain voin, katson pelin. Mieluiten vielä pubissa.
40. Milloin olet onnellisimmillasi? Kun Keiko hymyilee. Silloin olen yleensä kotona ja sellaisen ihmisen kanssa jota todella rakastan. En ole kokenut sitä tunnetta vuosiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1La Toukokuu 05, 2018 8:03 pm

HAHMOT VASTAAVAT 2.0

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? Aida Fitzgerald.
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? 2006, koko Sound of Musicin väki järjesti minulle yllätysjuhlat.
3. Kamalin joulusi? 2014, kun olin jättänyt Elin ja lähtenyt kiertueelle tai 2015, kun Eli oli yrittänyt tappaa itsensä.
4. Paras saamasi lahja? Anastasian soittorasia.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! Ei, ainoa lapsi.
6. Kerro vanhemmistasi. Äitini on aina ollut innokkain ja kannustavin ihailijani, ja hän olisi luultavasti leiponut minusta esiintyjän viihdemaailmaan, halusin sitä tai en. Isäni on lähinnä yrittänyt pysyä poissa tieltä.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? Palace Theatren kulisseissa seikkailu yhdessä Elin kanssa.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? Kaikin tavoin perinteinen rivitalo Lontoon Chelseassa.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? Paistetut perunat.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? Äitini on tainnut säilöä lapsuuteni huoneen ennallaan. Siellä asuu komea rivi pehmoleluja.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. Minulla oli vähän akateemista kunnianhimoa ja keskityin enemmän koulun ulkopuoliseen opiskeluun, laulu-, tanssi- ja soittotunteihin, balettiin ja teatteriin sekä saatoin jättää välistä tunnin sieltä tai täältä nähdäkseni Samuelia.
12. Lempiopettajasi? Musiikin opettaja.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? Äitini tiesi ensimmäisestä kerrasta, kun lauloin, ja minä tiesin varmaksi, kun astuin ensimmäistä kertaa Palace Theatren lavalle.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? Opiskelin musiikkiteatterin linjalla NYU Tischissä.
15. Milloin muutit pois kotoa? Syksyllä 2007 muuttaessani New Yorkiin opiskelemaan.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? Yliopiston asuntolan jälkeen muutimme Elin kanssa vaatekomeron kokoiseen yksiöön Manhattanin laitamille.
17. Typerin nuoruutesi kapina? Harkitsemattomat riskit.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? Jean Valjean.
19. Kerro ensisuudelmastasi. Olin 10, odotin vuoroani Les Misérablesin kulisseissa ja Eli hymyili minulle. Hän oli vastustamattoman suloinen, joten suutelin häntä.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? Olen ollut teatterissa kuusivuotiaasta, mutta ensimmäinen teatterin ulkopuolinen työ oli tarjoilijana, kun olin 19.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? Sähkönsininen, polvimittainen mekkoni, mustat sukkahousut ja kauniit kengät.
22. Entä lempikenkäsi? Mustat, korkeakorkoiset avokkaat, jotka ostin New Yorkista ensimmäisellä palkkashekilläni.
23. Lempijuomasi? Jäävesi.
24. Herkku, jota et voi vastustaa? Mansikat.
25. Lempijäätelömakusi? Marjaiset ja hedelmäiset sorbetit.
26. Lempiaamupalasi? Hedelmä.
27. TV-sarja, jota seuraat? Glee, Humans, the End of the F***king World.
28. TV-sarja, jota katsot salaa? The Voice.
29. Lempitapasi matkustaa? Lentokone.
30. Suosikkimatkakohteesi? Australia, Kaakkois-Aasia, Afrikka.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. Asumme Elin kanssa ihastuttavassa, parvellisessa yksiössä Sohossa, jonka vuokrasimme ystävältämme, Davidiltä.
32. Mitä yöpöydälläsi on? Puhelin, laturi, pinnejä, rannerenkaita, kolme kesken jäänyttä kirjaa ja unohdettu teekuppi.
33. Mitä jääkaapissasi on? Luultavasti kivennäisvettä, cocacolaa ja alkoholia, ellei Eli ole sattunut käymään kaupassa.
34. Oletko aamuihmisiä? Kyllä, rakastan aamuja.
35. Miten vietät sateisen päivän? Kuten aurinkoisenkin.
36. Mitä harrastat? Teatteria, tanssia, musiikkia ja avaimieni hukkaamista, lähinnä.
37. Esittele lemmikkisi. Clooney, Kafka ja Holiday olivat koiriani, mutta asuvat nyt ex-mieheni, Simonin, luona. Ikävöin niitä kovin.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? Melkein mikä tahansa musikaali sekä Celine Dionin kappaleet, etenkin Think Twice, It's All Coming Back To Me Now ja Priere Paienne.
39. Salainen paheesi? Euroviisut ja mozzarellatikut.
40. Milloin olet onnellisimmillasi? Ystävieni keskellä, Elin kanssa ja teatterin lavalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1Pe Toukokuu 18, 2018 8:48 pm

Lapsuutesi
1. Mikä on nimesi? Lieke (Laura) Leeuwenhoek
2. Elämäsi paras syntymäpäivä? Se jonka tienoilla sain Commodoren ratsastettavakseni. Se tuntui syntymäpäivälahjalta.
3. Kamalin joulusi? Varmaankin ensimmäinen Heinin ja Heikon syntymän jälkeen. Emme oikein tule toimeen ja kaikki pyöri kaksosten ympärillä.
4. Paras saamasi lahja? Ensimmäisten GP-luokkieni jälkeen saatu hopeinen plastron. Pidän sitä edelleen ja se tuntui suurelta kunnianosoitukselta vanhemmiltani.
5. Onko sinulla sisaruksia? Esittele heidät! - Isosisko, Cecilia. Hän on kotiäitinä ja hänellä on kaksi tytärtä, Monica ja Miriam. Lisäksi minulla on kaksoispikkuveljet Hein ja Heiko, jotka asuvat edelleen kotikaupungissani ja ovat töissä isäni kirjanpitoyrityksessä.
6. Kerro vanhemmistasi. Vanhemmistani äiti on nykyään kotona, isä käy edelleen töissä. He asuvat edelleen lapsuudenkodissani Alankomaiden Tilburgissa.
7. Merkittävin lapsuusmuistosi? Kun ensimmäisen kerran pääsin koulukisoihin ratsastuskoulun risteytysponilla. Emme loistaneet, mutta puolustuksekseni että olin ehkä seitsemän ja ratsastanut vuoden.
8. Millainen lapsuuden kotisi on? Idyllisellä esikaupunkialueella sijaitseva harmaakivinen omakotitalo. Sisustettu vaaleilla sävyillä, sinissä aksenteilla, harmaalla ja valkoisella, puulattiat. Ihanan rauhallinen paikka ja piha on todella kaunis, kiitos äidin viherpeukalon.
9. Minkä tuoksun yhdistät lapsuutesi keittiöön? Stamppot. Perunamuusia, muusattuja kasviksia, savumakkaraa ja ruskeaa kastiketta. Äiti teki sitä usein talvisin pitkän ulkoilupäivän jälkeen ja jälkiruoaksi pankkukakkuja.
10. Lelu, jonka olet säästänyt lapsuudestasi? Valkoinen pehmohevonen. Se on edelleen makuuhuoneeni seinähyllyssä, sain sen kummitädiltäni kun olin viikon vanha. Hän kuoli kun olin kuusi.

Ja nuoruutesi
11. Kuvaile kouluvuosiasi. Siedettäviä, mutta en oikein nauttinut opiskelusta.
12. Lempiopettajasi? Liikunnanopettajani sijainen kun 14. Hän kannusti minua tavoittelemaan unelmiani ja sain muutamankin tunnin vapaaksi tallille menoa varten.
13. Milloin tiesit, mitä haluat tehdä elämälläsi? Noin 14-vuotiaana tiesin haluavani kouluratsastajaksi tosissani eikä mikään muu ollut vaihtoehto. Vanhemmat yrittivät kääntää pääni, mutta en antanut sen tapahtua, enkä voisi olla onnellisempi.
14. Mitä olet opiskellut tai aiot opiskella? En ole opiskellut mitään päättötodistuksen saatuani.
15. Milloin muutit pois kotoa? Muutin kotoa pois saatuani töitä Van der Veen Horsesilta, 16-vuotiaana.
16. Millainen ensimmäinen oma kotisi oli? Se oli pienen pieni yksiö mahdollisimman lähellä Veenien tilaa.
17. Typerin nuoruutesi kapina? - Karkasin kotoa 12-vuotiaana. Äiti ja isä soittivat poliisit, pilasin pikkuveljieni syntymäpäivät. Se typerää, mutta en varsinaisesti kadu. He pilasivat piirrustukseni ja lällättelivät asiasta, enkä halunnut asua sellaisten idioottien kanssa.
18. Ensimmäinen ihastuksesi? Muistan että olin palavasti ihastunut naapurin poikaan, taisin olla kymmenen. Pussasimme kerran leikkimökin takana ja Hein kävi kantelemassa vanhemmilleni.
19. Kerro ensisuudelmastasi. Ensimmäinen pikainen pusu oli kotona leikkimökin takana. Oikea suudelma tapahtui kotibileissä kun olin viisitoista, pelasimme pullonpyöritystä ja suutelin erästä luokkatoveriani.
20. Ensimmäinen työpaikkasi? Isäni kirjanpitofirma, olin siellä assistenttina kesän.

Makusi
21. Millainen on suosikkiasusi? Rakastan erästä kirkkaan sähkönsinistä mekkoani, mutta mieluiten en pidä päälläni mitään. Korkeintaan reisiin yltävää toppia kun olen kotona.
22. Entä lempikenkäsi? Lempikenkäni ovat kirkasväriset korkokengät, jos ratsastussaappaita ei lasketa. Rakastan huolella sisäänajettuja saappaitani.
23. Lempijuomasi? Alkoholittomana sitruunakivennäisvesi, alkoholillisena Cosmopolitan tai kuiva siideri.
24. Herkku, jota et voi vastustaa? Oliebollen, rusinoilla. En voi vastustaa niitä.
25. Lempijäätelömakusi? Kirsikka
26. Lempiaamupalasi? Munia, papuja, paistettuja kasviksia, hedelmäsalaattia ja kahvia. Mitä tahansa oikeastaan, kunhan saan kahvia.
27. TV-sarja, jota seuraat? Criminal Minds
28. TV-sarja, jota katsot salaa? The Crown
29. Lempitapasi matkustaa? Lentäen
30. Suosikkimatkakohteesi? En ole matkustellut kovin paljon työn ulkopuolella,mutta pidin todella paljon Kreikan saaristosta kun kerran livistimme pikalomalle Julianin kanssa.

Nykytilanteesi
31. Kerro kodistasi. Asun pienessä kaksiossa Hexhamissa. Ei kummoinen, mutta olen yrittänyt tehdä siitä kotoisan.
32. Mitä yöpöydälläsi on? Siinä taitaa olla vesilasi, pari ponilenkkiä ja tablettini.
33. Mitä jääkaapissasi on? Jääkaapissani taitaa olla erilaisia kasviksia, kanaa, kalaa, noutoruoan jämät, sitruunakivennäisvettä isot pullot, maitoa, jogurttia, marjoja, levitettä, juustoa ja hedelmiä. Ei mitään jännittävää.
34. Oletko aamuihmisiä? Työpäivinä olen, vapaalla en.
35. Miten vietät sateisen päivän? Mieluusti kotona, muussa tapauksessa maneesissa.
36. Mitä harrastat? Uintia ja käyn kuntosalilla. En oikeastaan muuta, ratsastus ei jätä kovin paljon aikaa harrastuksille.
37. Esittele lemmikkisi. Minulla ei ole lemmikkejä.
38. Mikä kappale herättää sinussa nostalgian tunteen? Macarena, minulla ja siskollani oli lapsina hieno tanssiesitys siihen. Hioimme sitä tuntitolkulla.
39. Salainen paheesi? Satunnainen liiallinen juominen.
40. Milloin olet onnellisimmillasi? Hevosen selässä tuomarien edessä. Siitä todella nautin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hahmot vastaavat 2.0 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmot vastaavat 2.0   Hahmot vastaavat 2.0 Icon_minitime1

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hahmot vastaavat 2.0
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hahmot vastaavat
» Opas hahmopopulaatioon

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-topic :: Kahvihuone-
Siirry: