Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Forgive me, please.

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Forgive me, please. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Forgive me, please.   Forgive me, please. - Sivu 2 Icon_minitime1Su Joulu 07, 2014 8:04 pm

Eikö Miyato ollut juuri sanonut, ettei haluaisi tuottaa enää pettymyksiä Simonille? Vai eikö toinen aikonut pitää kiinni sanoistaan? Simon mutristi huuliaan ja katseli Miyatoa hieman tyytymättömänä, vaikka ymmärsi kyllä, että tuo tarkoitti varmaan hyvää. Ehkä...
"Joo, mä ymmärrän, ettet sä tullut tätä varten"
Hän huokaisi. Etenikö hän sitten nyt liian nopeasti vai mikä oli? Mitä Miyato tahtoi? Istua sohvalla pitelemässä kädestä?
"Mä vaan ajattelin, että sä haluaisit tehdä sovinnon ihan kunnolla...?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Forgive me, please. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Forgive me, please.   Forgive me, please. - Sivu 2 Icon_minitime1Ti Joulu 16, 2014 10:26 pm

Oliko hän sanonut sen liian monta kertaa, luuliko Simon nyt ettei hän halunnut ollenkaan seksiä. Vai mitä ihmettä. Ehkä oli. Voi ei, nyt hän ei osannut lakata diagnosoimasta sanomisiaan. Raivostuttavaa! Hän huokaisi syvään ja kohautti kevyesti henkisiä olkapäitään.
"No... No miksei sekin kävisi."
Miyato naurahti ja nosti kätensä pois Simonin käden päältä. Se tuntui hyvältä, kosketus nimittäin. Siitä oli aikaa kun hän oli saanut ennen Simonia keneltäkään niin hellää kosketusta. Mies todella välitti nuoremmastaan.
"En minä vastaan laita. Hulluhan sitten oisin."
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Forgive me, please. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Forgive me, please.   Forgive me, please. - Sivu 2 Icon_minitime1Su Tammi 04, 2015 11:34 am

No siltä se alkoi vähitellen kuulostaa? Simon oli nyt ainakin ihan sekaisin sen suhteen, mitä toinen oli vailla? Vai eikö mitään? Pörröpää ei ollut ihan varma miksi hänestä oli niin vaikeaa uskoa, että Miyato oli tullut pelkästään juttelemaan. Ehkä hän tunsi itsensä vieläkin jollain tavalla hyväksikäytetyksi... Simonin into oli ainakin nyt hienosti kuollut ja hän huokaisi hiljaa, katsellen vanhempaa vähän pettyneenä.

"Mä kuvittelin, että säkin haluaisit"
Hän sanoi hitaasti ja veti kätensä pois Miyaton reideltä.
"Sori... Mun on vaan ollut ikävä sua"
Simon lisäsi hiljaa ja tarttui huokaisten kahvimukiinsa, vaikka se oli jo tyhjä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Forgive me, please. - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Forgive me, please.   Forgive me, please. - Sivu 2 Icon_minitime1

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Forgive me, please.
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Pelialueet :: Newcastle-
Siirry: