Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Ti Heinä 16, 2013 2:03 pm

Mikäli tiedät olevasi poissa maisemista jonkin aikaa tai sinulla on muuta ilmoitusasiaa Rosings Parkin pelaajakunnalle, lähetä viestiä tähän aiheeseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pixiekissa
Kentauri
Kentauri
Pixiekissa


Viestien lukumäärä : 1697
Join date : 20.04.2014
Ikä : 33

Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Ti Kesä 10, 2014 3:41 pm

Olen poissa seuraavasti:
11.6.
12.6.
13.6.
14.6.

Lähden Ruotsiin työmatkalle, ja internetiin pääsy on epävarmaa. Saatan vastata, saatan olla vastaamatta. Lauantaina palaan niin, että olen kotona alkuillasta. Todennäköisesti pääsen silloin viimeistään vastailemaan :).

Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1To Kesä 26, 2014 8:51 pm

Olen ensin sukuloimassa ja sitten ratsastusleirillä, joten seuraavaan viikkoon minua ei täällä näy satunnaisia puhelimella tehtyjä pikavierailuja lukuunottamatta. Palailen pe 4.7. illalla kotiin, joten lauantaina viimeistään vastailen kaikkiin vuorollani oleviin peleihin. Eli siis, poissa 27.6.-4.7.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Su Kesä 29, 2014 8:48 am

Vähän myöhässä ilmoittamassa, mutta olen Silkin kanssa ratsastamassa 29.6.-4.7. ja Kreetalla 6.-12.7. Yritän matkojen välissä kirjoittaa tänne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Su Heinä 13, 2014 5:16 pm

Riparilla töissä 14.-21.7., joten silloin käyn täällä lähinnä kännykän turvin. Jos oikein innostun, naputtelen sillä vastauksia peleihin yön pimeinä tunteina käytävien hiljaisuutta valvoessani, mutta muutoin vastailen peleihin sitten viikon päästä maanantaina :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Avenida
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Avenida


Viestien lukumäärä : 417
Join date : 29.04.2014
Ikä : 32

Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Ma Heinä 14, 2014 5:27 pm

Meikä lähtee nyt torstaina 17.7. kaverin kanssa Barcelonaan kattelee Pedroja ja Pabloja. Palailen sieltä 23.7. illalla. Todennäköisesti tuona aikana en pääse vastailemaan ellei käy jotain ihmettä, mutta viimeistään 24.7. takaisin kuvioissa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1To Heinä 24, 2014 4:47 pm

Minä olen vierailemassa vanhempieni luona 24.7 eteenpäin, mahdollisesti noin viikon enkä tiedä kuinka aktiivisesti olen online. Pärjäilkää!
Takaisin alkuun Siirry alas
Pixiekissa
Kentauri
Kentauri
Pixiekissa


Viestien lukumäärä : 1697
Join date : 20.04.2014
Ikä : 33

Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Pe Loka 10, 2014 4:36 am

Olen tämän viikonlopun poissa työmatkan vuoksi. Palaan kotiin sunnuntaina aamuyöstä mutta voi olla että nukun koko päivän. Ropettakaa munkin puolesta
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Ti Loka 14, 2014 10:27 am

Ensiksi anteeksi katoamiseni. En viitsi tässä selittää sen tarkemmin kun kuka vain voi näitä tulla lukemaan. Sanon sen verran, että on ollut ajatukset muualla kuin Rosingsissa.

Olen määrittelemättömän pituisen ajan yhä poissa (ainakin kuun loppuun), jonka aikana päätän jatkanko täällä. Hahmo on kiva ja peli myös, mutta kiinnostus ei siitä huolimatta oikein riitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Ti Joulu 16, 2014 12:59 pm

Pahoittelen ystävät rakkaat pidempään jatkunutta hiljaiseloani, joka jatkuu joulun yli. Nykikää reippaasti hihasta, jos tarvitsette jotakin (esimerkiksi päivityksiä) ja potkikaa minut takaisin pelailun makuun joulun jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Ke Joulu 31, 2014 9:30 am

Tänään limsapullo räjähti koneeni päälle. Mikäli katoan jossain vaiheessa eikä minua näy, se itsetuhoinen limonadi on rikkonut tietokoneeni.

Juuri niin kävi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Su Helmi 08, 2015 8:20 pm

Otan vähän hengähdystaukoa. Pelailen Skypessä ja niitä pelejä satunnaisesti pomppii foorumille. Jos joku keksii jotakin isompaa kuviota ja kaipaa hahmoani siihen, saa kysyä ihmeessä. Itse en aktiivisesti juonikuvioita tai peliseuraa aikana Y hae. En siis tiedä kauanko pidän hiljaiseloa, se voi olla kaksi päivää tai kaksi viikkoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Ma Syys 05, 2016 8:04 pm

Kesä on ohi ja syksy alkanut, mikä tarkoittaa sitä, että minä palaan jälleen Skotlannin maaperälle. Uudella asunnolla ei vielä ole nettiä, enkä osaa lainkaan arvioida kauanko sellaisen saaminen tulee kestämään (brittien tehokkuudella alle viikossa nyt ei järjesty mikään). Näin ollen voin olla poissa useamman viikonkin, mutta palaan heti kun nettiyhteys on kotia saatu. Vaikka kaikki muu menisi mönkään, olen ainakin ihan viimeistään maanantaina 12.9. tavoitettavissa, sillä silloin alkavat luennot ja yliopiston alueella on netti käytössä. Toivottavasti pian sen jälkeen saisin myös kotiin netin, niin ei tarvitsisi vain luennoilta käsin ropettaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Su Loka 16, 2016 7:30 pm

Sisko tuli kyläilemään syyslomakseen tänne, joten olen seuraavan viikon vain satunnaisesti paikalla ja tuskin ehdin ropeihin vastailemaan. Loppuviikosta olen Lontoossa, mutta kunhan sieltä kotiudun niin palailen taas elävien kirjoihin täälläkin :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Ma Loka 17, 2016 9:58 am

Inspin puutteen vuoks hiljaista... pitäis tehdä kyl kaks koulutyötäkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Ti Loka 18, 2016 12:28 pm

Otan hieman pidemmän tauon pelaamisesta Rosingsissa. Katselen hahmojani läpi, mietin laitanko joitakin hahmoja pois, pidänkö kaikki, kirjoitan mahdollisesti tietoja uudellee, mietin ylipäätään pelaamista täällä.

Skypestä saa kiinni kuten aina, en katoa seltä mihinkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Pe Loka 21, 2016 9:32 am

Sanon sen ennenkö kukaan muu ehtii: you useless pineapple! Tässä kävi nyt nimittäin niin, että jäänkin Lontooseen suunniteltua pidemmäksi ajaksi ja olenkin kotona vasta ensi viikon loppupuolella enkä suinkaan maanantaina, kuten oli tarkoitus. Hups. Nähdään siis varmaan vasta viikon päästä seuraavan kerran :'D ellen sitten huku viikonloppuna näihin räikeästi hylättyihin koulutöihin. Otan vastaan tahdonvoimaa ja itsehillintää, jos kenelläkään on ylimääräistä tarjolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Ti Marras 01, 2016 9:22 am

Pitäiskö mun erota, kun ei tääl tuu oikein käytyy... mä en tiedä... Toisaalta tunnen itseni ulkopuoliseks ja toisaalta haluis kyl tulla mukaan tähän porukkaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Ti Marras 01, 2016 10:21 am

carrowfan kirjoitti:
Pitäiskö mun erota, kun ei tääl tuu oikein käytyy... mä en tiedä... Toisaalta tunnen itseni ulkopuoliseks ja toisaalta haluis kyl tulla mukaan tähän porukkaan...

Tämä on varmaan vähän väärä paikka keskustella asiasta, mutta.
Kirke ja me muut varmasti arvostetaan, jos kerrot miten tuntisit kuuluvasi porukkaan paremmin.
Sinulla on peliseuraa, joten et ilmeisesti tarkoita ainakaan sitä?

Inspin puute on ihan ok syy pitää taukoa, ja erota, mikäli inspiä ei vain synny. Se on parempi vaihtoehto, kuin tuskailla ja ahdistua. Harrastusten pitäisi olla mukavia :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Ti Marras 01, 2016 10:53 am

Ehkä se on just se uuden harrastuksen aloittaminen... en puhu roolipelauksesta... en oo koskaan pelannu talliropes (voiko sen näinkin sanoo) niin yrittää peitää omaa amatöörimaisuuttaan, koska se ettet tiedä kauheasti asioista rajoittaa sitä et minkälaisil hahmoil voit pelaa porukas mis muut on suurinpiirtein ammattilaisii..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Ti Marras 01, 2016 11:12 am

Pelin esitelyssä todetaan, ettei hevosista tarvitse tietää mitään. Sitä ei tarvitse peitellä, eivätkä ymmärtääkseni kaikki täällä ole ammattilaisia (tai en ainakaan minä, tietämykseni rajoittuu tuntihevosen selässä istumiseen silloin tällöin). Internetistä löytyy kaikkea jännää, jos haluaa pelata enemmän hevosista tietävällä hahmolla. Taustatutkimuksen teko on osa ropetusta. Usein riittää sekin, että heittää sekaan jotain "ammattisanoja" tai kirjoittaa hahmon "hääräämään jotain hevosen/auton/koneen kimpussa".
Minä en tiedä autojen korjaamisesta tuon taivaallista, mutta Lesley on silti automekaanikko :'-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Ti Marras 01, 2016 1:32 pm

Anarchy vastasi aivan erinomaisesti, Carrowfan. Jos haluat keskustella asiasta lisää, suosittelen Skypeä tai yksityisviestejä. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Ti Marras 01, 2016 7:16 pm

Ehkä mä yritän joskus jotain... älkää edes kysykö miks tungin Siriuksen Greenridgeen ja voisin yrittää saada sille tuntipelii...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1Su Marras 06, 2016 6:52 am

Mulla temppuilee tuo skype-puolestaan (ei mm. tunnista käyttäjää tai sähköpostia). Olen tavoitettavissa kuitenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1To Joulu 01, 2016 6:24 am

Syvimmät pahoitteluni ihanat pelaajat hiljaiselostani. Tällä hetkellä töissä on niin hektinen kausi, ettei päiviin ole muuta mahtunutkaan. Mikäli olette kärsimättömiä myrkytyspelin suhteen, kaapatkaa vapaasti hämäräheikit. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat   Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat Icon_minitime1

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Poissaolot ja pelaajien ilmoitusasiat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-topic :: Seuranhaku ja suunnittelu-
Siirry: