Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kahvihuone

Siirry alas 
+9
Lilya
Simppura
Jasmiinitee
Mulms
Kirke
Sarpa
Avenida
Yena
Pixiekissa
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Ke Toukokuu 14, 2014 11:22 am

Paperitehtaalle
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 08, 2014 12:29 am

Tervetuloa kahdelle uudelle pelaajallemme!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 08, 2014 12:33 am

Tervetuloa tosiaankin! Ihana saada uutta väkeä.

Ollaanpa me muuten oltu hiljaisia täällä. Pitää alkaa pulista enemmän, ettei kahvihuone hiljene kokonaan. Mitäs Rosingslaisten kesään kuuluu? Oletteko jo lomalla?
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 08, 2014 1:06 am

Niin siinä tuppaa käymään, kun skypen kautta on niin helppo keskustella. Minun kesäni alkaa toivottavasti pian, kunhan saan vihdoin tuon ikuisuusprojektiksi jäätäneen kanditutkielman valmiiksi. Mitenkäs Silkkisen kesä ja teidän muiden?
Takaisin alkuun Siirry alas
Pixiekissa
Kentauri
Kentauri
Pixiekissa


Viestien lukumäärä : 1697
Join date : 20.04.2014
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 08, 2014 6:35 am

Tervetuloa uusille!

Kesä, mikä kesä, siis töitä. Ensi viikolla työmatkalle Ruotsiin matkaoppaaksi, mikä on aika kaukana oikeasta pestistä tapahtumatuottajana. Meillä tapahtumatuotannot on kyllä vähän just tämmösiä. Mutta lämpimiä ilmoja odotan, poden matkakuumetta jonnekin rantakohteeseen, ja olen iloinen kun mun pyörän eturengas on vihdoin kunnossa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 08, 2014 7:19 am

Heipä vaan ja kiitokset tervetulotoivotuksista! (jos ne nyt edes koski mua 8D) Tuun nyt kans tänne höpöttelemään. Mulla on nyt ihan kiva tilanne, kun sain koulun suoritettua ja pääsykokeetkin on käyty niin mulla ei oikeestaan oo mitään velvollisuuksia tai muita tekemisiä. Kesätöitäkään en saanut, joten nyt voin hyvällä omalla tunnolla nauttia kesästä ja levätä :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 08, 2014 7:43 am

Mihin hait Cheyenn? Minulla tuo sama tilanne edessä ensi torstaista eteenpäin, kun keskiviikkona vihdoin pääsykokeet ja sitten se on ohi. Kesääni mahtuu myös yksi ratsastusleiri sekä rippileiri, mutta muutoin olen vapaalla ja kotona pentuvahtina. Jos vaan saisin auton käyttööni, niin voisin käydä kavereiden talleilla pitkin kesää, mutta nyt näyttää siltä, että vietän jälleen autotonta kesää.

Työmatka Ruotsiin kuulostaa oikein hauskalta, vaikka varmaan ei ihan työnkuvaan kuulukaan, Pixiekissa. :> Ja Kirkelle tsemppiä kandia varten, kyllä se siitä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 08, 2014 11:10 am

Heissan minunkin puolestani kaikille uusille!

Minun kesäni yrittää kovasti alkaa, kunhan jaksaisin vielä lukea yhteen tenttiin ennen sitä. Kesätyöt ja opiskelu ovat osoittautuneet huonoksi yhdistelmäksi, mutta muuten menee hyvin. (Anteeksi mykäkouluni, oli tarkoitus piipahtaa täällä jo paljon aikaisemmin...)
Takaisin alkuun Siirry alas
Avenida
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Avenida


Viestien lukumäärä : 417
Join date : 29.04.2014
Ikä : 32

Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 08, 2014 12:41 pm

Jee tervetuloa! Minäkin jäin hienosti ilman kesätöitä niin nyt sitten kärvistellään ilman rahaa kesän ajan : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 08, 2014 2:07 pm

Hain kasvastieteisiin, sosionomikoulutukseen ja yhteisöpedagogikouluun eli sosiaalialoihin painottuu : ) Mihin sä Silkki hait?

Kesällä opiskeleminen on kyllä yhtä tuskaa (kokemusta on), mutta tsemppiä Lumikille! Ite ei onneksi tartte täysin rahatonta kesää viettää, mut olishan sitä ollu kiva tienata vähän lisää :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 08, 2014 2:33 pm

Heippa kaikille! Oho, täällä on muitakin jotka on näköjään jäänyt ilman kesätöitä, onneksi en oo sitten ainut! Tai no, onneksi pikkusiskon vahtimisesta saa jonkin verran tienattua niin en jää ihan rahattomaksi...

Haluaisin Caran tunkea mukaan johonkin peliin, mutta oon vaan jäänyt lukemaan muiden pelejä. Siitä onkin pitkä kun oon päässyt mihinkään hevosaiheiseen roolipeliin mukaan, olin niin iloinen ku eilen sattumalta joku oli jossain topicissa hevostalli.netissä maininnut Rosings parkin, ja sitä kautta löysin tänne!

Niin joo, innostuin myös piirtämään Caralle ja Clooneylle kuvat, mutta en pystynyt lisäämään niitä vielä foorumille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 08, 2014 2:39 pm

Oh, mahtavaa, että löysit tiesi tänne! Pahoittelut foorumin vammailuista, kuvien lisäys varmaan onnistuu viidessä viestissä, luulisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 08, 2014 2:40 pm

Minä haen oikeustieteelliseen. :>

Ei kun vain uusia pelejä pystyyn Milena, täällä kyllä saa seuraa todella helposti! (nimimerkillä kokemusta on) Minäkin aloittelen kohta taas uutta avointa peliä, joten sinnekin saa tunkea jos ei itse halua tai jaksa aloittaa peliä.

Rahaton kesä on aina vähän surkea homma, mutta onneksi siitäkin selviää. Ehkä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 08, 2014 2:44 pm

Ei niillä oikeasti kiire oo, tykkään vaan että hahmoilla/hevosilla on kuvat niin muutkin näkee minkälaisiksi ne oon suurinpiirtein kuvitellut. :-)

Oi, mäkin oon tota oikeustieteellistä miettinyt! Sinne vaan taitaa olla kamalan vaikea päästä, ainakin pk seudulle... Onneksi mulla on vielä pari vuotta aikaa miettiä, kun pääsin vasta lukion ykköseltä.

Taidan osallistua vähän myöhemmin jonkun muun peliin, noita toisten pelejä on niin hauska lukea että niiden parissa menee vielä hetki!
Takaisin alkuun Siirry alas
Avenida
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Avenida


Viestien lukumäärä : 417
Join date : 29.04.2014
Ikä : 32

Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1To Kesä 12, 2014 10:54 am

Mitäpä ihmiset? Heh, ajattelin juuri aloittaa uuden avoimen pelin, johon saa myös hyppiä mukaan jos tahtoo : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1To Kesä 12, 2014 3:26 pm

Juu, ehdin jo hypätä : D mutta ei täällä sen ihmeempää, sateinen keli, joten ei senkään vuoksi oo huvittanu tehdä paljon mitään. Oon vaan kattonu tv:tä, surffaillu netis ja lukenu kirjoja. Kaverin kans meinattiin mennä salille, mutta sille tuli ylitöitä niin ei ehditä sinnekään
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1To Kesä 12, 2014 4:09 pm

Minä pohdiskelen kirjoittaako yksinpeliä jommallakummalla uudella hahmolla vai aloittaa uusi peli jonnekin vai tuijottaako vain tyhjyyteen.

Edit// Ja vastailkaa ystäväkirjaan ihmiset!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 15, 2014 1:54 am

Yllätysmatkan kohteeksi paljastui Barcelona! Keskiviikkona takaisin. Pitäkää Rosings pystyssä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Pixiekissa
Kentauri
Kentauri
Pixiekissa


Viestien lukumäärä : 1697
Join date : 20.04.2014
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 15, 2014 7:08 am

Hyvää Barcelonaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 15, 2014 4:17 pm

Onnea matkaan, mieletön yllätys!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 15, 2014 5:47 pm

Kiitos! Tämä päivä meni hop-on hop-off bussilla ajellessa ympäri kaupunkia. Ihanan näköistä! Käytiin myös akvariumissa katselemassa haita ja rauskuja ja pingviinejä, noustiin kukkulan päälle ihailemaan kaupunkia sellaisella kondolihissillä, syötiin ihan liikaa tuoretta herkullista pastaa ja juotiin kahvit Starbucksissa. Nyt vätystää. Huomenna kaupoille, ne kun olivat tänään kiinni (koska joissakin maissa sunnuntaisin kaupat on oikeasti kiinni? :D).

Täällä on muuten tosi paljon hienoja hevospatsaita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pixiekissa
Kentauri
Kentauri
Pixiekissa


Viestien lukumäärä : 1697
Join date : 20.04.2014
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 15, 2014 5:51 pm

Kuulepas Silkki-kulta, mitä sinä sieltä paratiisista foorumille ehdit?

Mutta voi ihana kuulla että olet nauttinut. Pidä kivaa meidän muidenkin (ainakin minun) puolesta ja tule takaisin taas kokemuksia rikkaampana. Täällä odottelemme helteitä ja tulevia ulkomaanmatkoja. Kyllä tässä ihan kateeksi käy :). Haluan nähdä kuvia heppapatsaista ja muutenkin kivoista jutuista kun tulet takaisin, kiitos!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Su Kesä 15, 2014 6:03 pm

Siten, että muut valmistautuu yhä yöpuulle mutta minä olen jo valmis :> Yritän tuoda auringon ja kesän mukanani Suomeen, mutta jos en onnistu niin kuvia ainakin saatte!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1Ma Kesä 16, 2014 8:15 am

Hyvää ja hauskaa matkaa munki puolesta : ) Barcelona on kyllä hieno kaupunki, mitä oon kuullut ja kuvista nähnyt
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1La Kesä 28, 2014 4:56 pm

Terkkuja Kuortaneelta! Puhuttiin siskon kanssa roolipeleistä ja se kurkisti tällekin foorumille puhelimellaan, joten kysäisin, että "mitäs Rosingsissa tapahtuu?" Kännykkäpeliinsä keskittynyt 10v veli havahtuu ja kysyy: "mitä roskiksessa tapahtuu?" Että näin sitten. Naurettiin siskon (huurre) kanssa tälle oikein makeasti.

Mitäs muut puuhailee? Orpo olo kun ei ole skypeä käytössä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kahvihuone - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 3 Icon_minitime1

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kahvihuone
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-topic :: Kahvihuone-
Siirry: