Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kahvihuone

Siirry alas 
+9
Lilya
Simppura
Jasmiinitee
Mulms
Kirke
Sarpa
Avenida
Yena
Pixiekissa
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Pe Huhti 01, 2016 12:03 pm

Heips kaikille!
Tervetuloa minunkin puolestani!
Minä tässä lasken päiviä lääkiksen pääsykokeeseen ja kulutan päivät mm. fysiikan laskujen kanssa tapellen/vältellen työntekoa kasvavan paniikin vallassa... Viimeinen valmennuskurssikerta oli eilen, joten olen loppukevään omillani - saa nähdä miten käy. :")
Ja oih, matkustaminen olisi ihanaa. Lähtisin mielelläni jonnekin lämpimään lojumaan, ettei tarvitsisi odotella Suomen kesää. Mitä kaikkea aiot puuhata Lontoossa, Silkki?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Pe Huhti 01, 2016 6:16 pm

Kiitti, Lumikki! Ja tsemppiä pääsykokeita varten! Muistan vielä hyvin kuinka itelläkin alko loppuajasta paniikki kasvamaan, vaikka alana ei lääkis ollukaan...

Mä opiskelen siis viestintätieteitä, jos tätä työnvälttelyä voi opiskeluksi sanoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Pe Huhti 01, 2016 7:16 pm

Käyn Warner Brothersin studioilla fiilistelemässä pottertaikaa, West Endillä katsomassa ainakin Oopperan Kummituksen (ja jos vaan on rahaa niin myös Wickedin) ja pitäähän sitä nyt Tussaudsinkin vahanuket käydä ihastelemassa, kun kerran ihan siinä lähellä ollaan yötä. London Eye varmaan myös kohteena, minkä lisäksi tietty kävellään ympäri keskustaa ja ihastellaan paikkoja. Viikossa ehtii onneksi tehdä paljon ja vielä vähän enemmän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Ti Toukokuu 03, 2016 4:10 pm

Kävin tänään hakemassa avaimet ensimmäiseen oikeeseen vuokrakämppääni!! Vuokraisäntä oli oikein ostanut tervetulolahjaksi uudet lakanat ja pyyhkeet, ja sen lisäksi iloisena yllätyksenä tuli se, että keittiön astiat kuuluivat myös vuokraan. Jee! Nyt kun vielä malttaisi lukea tentteihin eikä vain pohtisi muuttamista seuraavaa viikkoa…

Aivan, ja tervetuloa Whitepaw! Leo vaikutti ihanalta hahmolta, en malta odottaa että se tulee tutuiksi peleissä :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Ti Toukokuu 03, 2016 5:24 pm

Hah:D Mukava liittyä seuraan^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Ti Toukokuu 03, 2016 7:49 pm

Tosiaan, tervetuloa kovasti Whitepawlle!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Ti Toukokuu 03, 2016 8:05 pm

Tervetuloa minunkin puolesta =)!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Su Toukokuu 08, 2016 6:45 pm

Tervetuloa Whitepaw myös mun puolesta, Leo vaikuttaa hauskalta tyypiltä! Ja onnea Silkille kämpästä, ihana yllätys vuokraisännältä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1La Toukokuu 14, 2016 8:35 am

Moikkelis kaikki! Ilo saapua tänne joukkoonne : D Mites teidän loppukevät pyörii?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1La Toukokuu 14, 2016 8:41 am

Tervetuloa mukaan, Sunja! :> Minä tässä nautin viimeisistä hetkistä Skotlannissa, ennenkö paluu Suomeen koittaa. Tai no, en tiedä voiko sitä varsinaisesti nauttimiseksi kutsua, kun päivät kuluvat lähinnä tavaroita uudelle kämpälle raahatessa. Muuttamisen ilot… No, mutta ainakin on ihana koti ensi syksyksi täällä odottamassa. Mitäs sinulle?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1La Toukokuu 14, 2016 8:55 am

Tervetuloa !! Omani pyörii kovaa vauhtia ylioppilasjuhlien suuntaan kun niihin on enää tasan 3 viikkoa, hui!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1La Toukokuu 14, 2016 8:57 am

Tervetuloa minunki puolesta! Kevät pyörii koe ja koulukiireiden ympärillä mutta eiköhän se tästä(:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1La Toukokuu 14, 2016 9:18 am

Tervetuloa!

Loppukevään kiireitä riittää minullakin... Lääkiksen pääsykoe on keskiviikkona, eli pieni paniikki päällä. Onneksi se on kohta ohi ja voin tehdä vaihteeksi jotain muutakin kuin opiskella :")
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Kirke


Viestien lukumäärä : 2517
Join date : 09.07.2013
Ikä : 33

Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1La Toukokuu 14, 2016 11:50 am

Hirmuisesti tervetuloa Sunjalle! Minä viimeistelen graduani ja pääsen toivon mukaan sitten valmistumaan vihdoinkin yliopistosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1La Toukokuu 14, 2016 1:34 pm

Kiitos tervetulotoivotuksista! Tulipa hyvä fiilis, onneksi kehtasin liittyä mukaan : D

Kaikilla on noin paljon mielenkiintoista ja jännittävää puuhaa, melkein kateeksi käy, kun meikäläisen kevät on ollut niin hiljainen.. : D Jos saa kysellä, niin mitäs kautta sä Silkki sinne Skotlantiin päädyit? Lykkyä teidän muiden koulujutuille, kohta saa jo nauttia kesästä! : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1La Toukokuu 14, 2016 2:28 pm

Halusin ulkomaille :'D Skotlanti valikoitui maaksi yksinkertaisesti siitä syystä, että yliopisto ei maksa mitään ylimääräistä (lukukausimaksuja tms) ja no onhan sekin kiva, että kieltä puhui jo entuudestaan. Opiskelemaanhan tänne virallisesti tultiin, mutta vähän heikonlaisesti on tullut oikeita opintoja tehtyä. Jos vaikka ensi vuonna sitten kävisin luennoilla useammin kuin kerran viikossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Ma Toukokuu 16, 2016 2:39 pm

Vau, aika hienoa! Lykkyä opiskeluihin, ehkä se motivaatio sieltä löytyy..
Takaisin alkuun Siirry alas
Avenida
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Avenida


Viestien lukumäärä : 417
Join date : 29.04.2014
Ikä : 32

Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Ma Toukokuu 23, 2016 5:17 am

Tervetuloa munkin puolestani! Minä sinnittelen ylityöllistettynä orjana juhannukseen asti työharjottelussa niin en meinaa ehtiä tehdä muuta. Tänään on sentään viimeinen koulupäivä ikinä (ja näin ollen sen verran rennompaa että ehdin tänne kirjoittamaan :D) Sitten enää opinnäytetyö ja sairaalaharjoittelu ja sitten oisin valmis fysioterapeutti, jee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Su Syys 25, 2016 7:44 pm

Mitäs porukalle kuuluu? Mulla on ollut hirveesti kiirettä, niin ettei ajatustakaan oo voinu suoda tänne päin... jospa tää tästä kohta rauhottus, luulen et vaihdossa alku on aina aika haipakkaa :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Ma Syys 26, 2016 1:01 pm

Siis kohta on lokakuu apua. Syksy vaan vilahtaa taas ohi. Mä olen taas kipeänä mutta muuten menee hyvin, työkiireitä, hevosia ja sen sellaista. :--D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Ti Syys 27, 2016 9:30 am

Koulua, koulua ja vielä lisää koulua. :'-D
Referaattien ja puheiden määrä on valtava, ja oppari etenee etanan askelin.
Näin niinku pähkinänkuoressa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Ti Syys 27, 2016 9:33 am

Koulua tännekin, lähinnä. Yritän myös keksiä ohjelmaa pikkusiskolleni, joka tulee syyslomaksi tänne. Käydään Lontoossa loppuviikosta, mutta alkuviikoksi pitäisi keksiä jotain. Varsinkin kun olen itse yliopistolla monena päivänä aamusta iltaan ja kämpillä ei ole televisiota enkä voi jättää konettani siskolle, niin käy pian aika pitkäksi. Ellei sisko sitten käy itsekseen shoppailemassa keskustassa, mutta saa nähdä mitä siitä tulee :'D

No, onhan tässä vielä viikkoja aikaa. Jos nyt vaikka ensin huolehtisi tutoriaalityöt tehdyiksi ja espanjan esseet kasaan ennenkö deadline kaatuu niskaan.

Lähditkö siis vaihtoon jonnekin päin maailmaa, Aarre, vai ymmärsinkö aivan väärin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Avenida
Melkein julkkis
Melkein julkkis
Avenida


Viestien lukumäärä : 417
Join date : 29.04.2014
Ikä : 32

Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Ti Syys 27, 2016 10:13 am

Töitä ja opinnäytetyötä ja epätoivoista yritystä suoriutua mahdottomista tehtävistä jotka mulle nakitettiin ennen valmistumista...:D Lokakuussa viimenen harjottelu ja toivotaan parasta että ehdin tehdä kaiken ennen marraskuuta ja valmistua joulukuussa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Pe Syys 30, 2016 7:00 am

Silkki, joo, lähdin Tanskaan vaihtoon puoleksi vuodeksi. Voi olla, että koko syksy tulee olemaan pelkkää kiirettä, vaikka mulla ei sinänsä ole koulukiireitä niin paljoa.

Tsemppiä teille muillekin kiireisiin! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sarpa
Kentauri
Kentauri
Sarpa


Viestien lukumäärä : 1154
Join date : 28.12.2014
Ikä : 27

Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1Pe Syys 30, 2016 9:36 am

Oi, Tanskaan, miten cool! Se on ainakin mulla yksi niistä maista jonne haluais päästä matkustamaan vielä joskus. (Ja se on pitkä lista vielä... :D) Toivottavasti tulee olemaan tosi kiva vaihto sulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kahvihuone - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Kahvihuone   Kahvihuone - Sivu 12 Icon_minitime1

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kahvihuone
Takaisin alkuun 
Sivu 12 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-topic :: Kahvihuone-
Siirry: